Viestintää useissa eri kanavissa, automaattisesti

Yli viidenkymmen testatun käyttötapauksen perusteella tiedämme täsmälleen missä monikanavainen viestintä toimii ja missä ei.

Huippuunsa viritetyn kellokoneiston lailla toimivaan viestintäalustaamme upotetun tietotaidon avulla saavutat merkittäviä kustannussäästöjä ja kasvatat tuottoja.

ontime_mobile_communication_platform
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Viestintäalustamme parhaita hyötyjä

2022_On-time_icons_01-25

Parannettu tehokkuus

Aikatauluta juuri sinun tarpeisiisi räätälöityjä vuorovaikutuksellisia puhelu- ja tekstiviestikampanjoita - nopeasti ja virheettömästi.

2022_On-time_icons_01-19

Varmat vastaukset

Asiakkaidemme vastausprosentti järjestelmämme välittämiin puheluihin on jopa 60 %, enemmän kuin missään muussa kanavassa.

2022_On-time_icons_01-02

Laaja tavoittavuus

Järjestelmämme mahdollistaa jopa 18 000 puhelua tunnissa, jonka ansiosta voit tavoitella useita kontaktejasi samaan aikaan, vain muutamalla klikkauksella.

2022_On-time_icons_01-31

Tehostettu tuotto

Automaatio tehostaa tiimisi toimintaa, he voivat tehdä enemmän vähemmällä.

Meihin luottavat:

Alustan ominaisuudet

Paranna viestintäsi tasoa perinteisistä puheluista tekoälyn tehostamaan, ennakoituun viestintään.

2022_On-time_icons_01-15

Puhelut

Rakenna automaattisia ja vuorovaikutuksellisia puhelukampanjoita. Seuraa, hallinnoi ja optimoi puheluketjuja järjestelmässämme luodaksesi yksilöllisen ja sujuvan asiakaskokemuksen. Ei tarvetta koodata!

2022_On-time_icons_01-32

Tekstiviestit

Tee tekstiviestikampanjoita helposti koodittomalla ratkaisullamme. Tehosta puhelukampanjoita tekstiviesteillä tavoittaaksesi asiakkaat paremmin.

Integroituna tai ilman - toimii molemmin päin

Tarjoamme alustan käyttöösi joko avaimet käteen -palveluna tai heti käyttövalmiina pilvipohjaisena SaaS-ratkaisuna, johon saat saman tien käyttöoikeudet.

Avaimet käteen -palvelussa kampanjoiden suunnittelu, toteutus ja analysointi hoidetaan puolestasi.

Tee-se-itse-palvelumallissa saat koko alustan käyttöösi joko itsenäisenä ratkaisuna tai tämänhetkisiin järjestelmiisi integroituna.

Asiantuntijamme auttavat sinua valitsemaan parhaan ratkaisun tarpeisiisi.

Viestintäalustamme ominaisuuksia

2022_On-time_icons_01-03

Puhelujen nauhoittaminen: Käytämme luonnollista ihmisen ääntä tehdäksemme kampanjastasi ystävällisen ja henkilökohtaisen

2022_On-time_icons_01-03

Kampanjan suunnittelu: Rakenna käsikirjoitus keskusteluille ja ajasta kampanjat keräämämme tiedon perusteella

2022_On-time_icons_01-03

Reaaliaikainen raportointi: Näet ajan tasalla olevat raportit suoraan järjestelmästämme

2022_On-time_icons_01-03

Monikanavaisuuden tuki: Viesti ihmisille saumattomasti ja automaattisesti yhden järjestelmän kautta puheluilla ja tekstiviesteillä

2022_On-time_icons_01-14

Asiakkaiden huomiointi

Viestintä useassa eri kanavassa tehostaa asiakaspalvelua ja luo yksilöllisen kokemuksen asiakkaalle.

2022_On-time_icons_01-17

Tutkimukset keskiössä

Toteuta kattavia tutkimuksia erilaisiin liiketoiminnan tarpeisiin nopeasti ja tehokkaasti. Tulokset ovat saman tien hyödynnettävissä.

2022_On-time_icons_01-32

Mahdollisuudet vuorovaikutukseen

Ohjelmoi viestiketjuja useissa kanavissa, millä tahansa kielellä aktivoidaksesi asiakkaat nopeasti ja tehokkaasti.

2022_On-time_icons_01-09

Edistynyt analytiikka

Hyödynnä keräämäämme tietoa luodaksesi juuri sinun asiakkaillesi tai kontakteillesi optimoidun kampanjan.

2022_On-time_illustrations_01-02

Ainutlaatuinen monipuolisuus

Alustamme avulla voidaan tavoittaa vastaanottajat täsmälleen oikeaan aikaan asiakaspolun avainhetkillä. Tämä on mahdollista automaation, tekoälyn, eri viestikanavien sekä kattavien integrointimahdollisuuksien ansiosta.

Yrityksesi hyötyy monella eri tavalla mm. kassavirtojen kasvamisesta, asiakaskokemuksen parantumisesta ja asiakasystävällisemmistä perintätoimista.

Kyse on suoraviivaisten kustannussäästöjen lisäksi myös kasvavista tuotoista.

GDPR ja tietoturva

Suhtaudumme tietoturvaan ja yksityisyyteen erittäin vakavasti. Alustamme on täysin GDPR säädösten mukainen.

Asiakkaisiimme kuuluu merkittäviä rahoitus-, vakuutus- ja terveydenhuoltoalojen toimijoita, joille tietoturva- ja yksityisyyskysymykset ovat olennainen osa liiketoiminnan uskottavuutta ja toimivuutta. Vastaava tietoturva ja huolellisuus kuuluu kaikille asiakkaillemme ja kaikkiin asiakassuhteisiimme.

2022_On-time_illustrations_01-03

Löydä monikanavaisen viestinnän mahdollisuudet omalle liiketoiminnallesi