Tutkimuspalvelut

Monikanavainen viestintäalustamme auttaa automatisoimaan kyselyt, tutkimukset ja gallupit kuten esimerkiksi markkinatutkimukset, työntekijöiden tyytyväisyyskyselyt tai NPS kyselyt.

Säästä aikaa ja kerää tarvitsemasi tieto erittäin nopeasti ja kustannustehokkaasti.

2022_On-time_illustrations_01-08
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Millaisia tutkimuksia sinä tarvitset?

2022_On-time_icons_01-26
Terveydenhuoltopalveluihin liittyvät kyselyt

 

2022_On-time_icons_01-02
Nopeat pikakyselyt isoille joukoille
2022_On-time_icons_01-25
 
Kampanjakyselyt

 

2022_On-time_icons_01-31
Asiakastyytyväisyyskyselyt (esim. CSAT)
2022_On-time_icons_01-30
Tuotteiden käytettävyystutkimukset
2022_On-time_icons_01-32
 
Haastattelututkimukset
2022_On-time_icons_01-07
Asiakkaiden suositteluhalukkuutta mittaavat kyselyt (esim. NPS)
2022_On-time_icons_01-14
 
Työtyytyväisyyskyselyt
2022_On-time_icons_01-15
Julkisen sektorin
tutkimukset
on-time-survey

Kyselytutkimusten tulevaisuus on automatisoitu

Data on nykypäivänä koko ajan entistä tärkeämpää kaikilla toimialoilla. Yritykset etsivät jatkuvasti uusia työkaluja ymmärtääkseen asiakkaita ja markkinoita.

Perinteinen tapa tehdä tutkimuksia vaatii paljon työvoimaa (kymmeniä, jopa satoja haastattelijoita), manuaaliseen työhön kuluu aikaa, virheitä sattuu ja sen toteuttaminen on kallista. Automatisoinnin avulla tietoa voidaan kerätä nopeasti, yksinkertaisesti ja kustannustehokkaasti.

On-Timen täysin automatisoitu monikanavainen viestintäalusta auttaa saamaan tuloksia murto-osalla ihmistyövoiman kustannuksista. Järjestelmämme pystyy soittamaan jopa 18 000 puhelua tunnissa ja 3 miljoonaa puhelua ja viestiä kuukaudessa.

Hyödyt

2022_On-time_icons_01-24

Pysy kilpailukykyisenä

Tiedon keruun tulevaisuus on automaatiossa. Sijoita nykypäivän työkaluihin varmistaaksesi, että tiimisi ja yrityksesi pysyy kilpailukykyisenä jatkuvasti muuttuvalla alalla.

2022_On-time_icons_01-03

Sijoita kasvuun

Kustannustehokas ratkaisumme hoitaa tiedonkeruun automaattisesti. Työntekijät voivat keskittyä korkeampaa lisäarvoa tuottaviin tehtäviin kuten tulosten analysointiin ja johtopäätösten tekoon.

2022_On-time_icons_01-09

Käytä tietoa päätöksenteossa

Tekoälyllä vahvistettu automaatioratkaisu sisältää työkalut tutkimustyön suunnittelemiseen, haastateltavien ymmärtämiseen ja luotettavaan tiedon keräämiseen, joka viime kädessä auttaa tekemään parempia päätöksiä.

2022_On-time_icons_01-04

Vastausprosentti jopa 60 %

Varmista erinomainen sijoitetun pääoman tuotto (ROI) automatisoiduilla puheluilla. Ratkaisumme avulla varmistetaan nopea ja saumaton kyselytutkimusten tiedonkeruu ja toteutus.

Pohjoismaiden merkittävät julkisen sektorin organisaatiot luottavat meihin

Parhaat käyttötapaukset

2022_On-time_icons_01-02
Jäsenkyselyt

Näppärä tapa tavoittaa koko jäsenkunta tarjoaa helpon tavan vastata. Toimii myös osallistamiskanavana, esim. ennen vuosikokousta.

2022_On-time_icons_01-15
Tutkimushaastattelut

Automaatio hoitaa tutkimushaastattelut ennennäkemättömän tehokkaasti ja neutraalisti. Ihmiset voivat keskittyä analysointiin ja johtopäätösten tekoon.

2022_On-time_icons_01-25
NPS ja asiakastyytyväisyys

Selvitä NPS (Net Promoter Score) tai tutki tarkemmin asiakastyytyväisyyttä (CSAT).

Tietopankki

Asiakastarinat

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Tietopankki

Artikkelit

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään

Oletko kokenut näitä liiketoiminnan haasteita? Tässä 5 merkkiä joiden avulla tunnistat tarvitsetko automatisoitua puhelujärjestelmää

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?

Tämä artikkeli kertoo sinulle kuinka tunnistat automaattipuheluiden parhaat käyttökohteet, ymmärtäen miten ne voivat vauhdittaa kasvua.

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille

Tässä kirjoituksessa esittelemme neljä suosittua käyttökohdetta automaattipuheluille ja mikä on hyväksyttävä käyttökohde ja mikä ei

 

Tutustu automatisoituun viestintäalustaamme

Tee luotettavia tutkimuksia kustannustehokkaasti nykypäivän digitaalisilla ratkaisuilla, millä kielellä vain haluat!

mobile_communication