Tutkimuspalvelut
Monikanavainen viestintäalustamme auttaa automatisoimaan kyselyt, tutkimukset ja gallupit kuten esimerkiksi markkinatutkimukset, työntekijöiden tyytyväisyyskyselyt tai NPS kyselyt.
Säästä aikaa ja kerää tarvitsemasi tieto erittäin nopeasti ja kustannustehokkaasti.

Millaisia tutkimuksia sinä tarvitset?

Terveydenhuoltopalveluihin liittyvät kyselyt

Nopeat pikakyselyt isoille joukoille

Kampanjakyselyt

Asiakastyytyväisyyskyselyt (esim. CSAT)

Tuotteiden käytettävyystutkimukset

Haastattelututkimukset

Asiakkaiden suositteluhalukkuutta mittaavat kyselyt (esim. NPS)

Työtyytyväisyyskyselyt

Julkisen sektorin
tutkimukset

Kyselytutkimusten tulevaisuus on automatisoitu
Data on nykypäivänä koko ajan entistä tärkeämpää kaikilla toimialoilla. Yritykset etsivät jatkuvasti uusia työkaluja ymmärtääkseen asiakkaita ja markkinoita.
Perinteinen tapa tehdä tutkimuksia vaatii paljon työvoimaa (kymmeniä, jopa satoja haastattelijoita), manuaaliseen työhön kuluu aikaa, virheitä sattuu ja sen toteuttaminen on kallista. Automatisoinnin avulla tietoa voidaan kerätä nopeasti, yksinkertaisesti ja kustannustehokkaasti.
On-Timen täysin automatisoitu monikanavainen viestintäalusta auttaa saamaan tuloksia murto-osalla ihmistyövoiman kustannuksista. Järjestelmämme pystyy soittamaan jopa 18 000 puhelua tunnissa ja 3 miljoonaa puhelua ja viestiä kuukaudessa.
Hyödyt

Pysy kilpailukykyisenä
Tiedon keruun tulevaisuus on automaatiossa. Sijoita nykypäivän työkaluihin varmistaaksesi, että tiimisi ja yrityksesi pysyy kilpailukykyisenä jatkuvasti muuttuvalla alalla.

Sijoita kasvuun
Kustannustehokas ratkaisumme hoitaa tiedonkeruun automaattisesti. Työntekijät voivat keskittyä korkeampaa lisäarvoa tuottaviin tehtäviin kuten tulosten analysointiin ja johtopäätösten tekoon.

Käytä tietoa päätöksenteossa
Tekoälyllä vahvistettu automaatioratkaisu sisältää työkalut tutkimustyön suunnittelemiseen, haastateltavien ymmärtämiseen ja luotettavaan tiedon keräämiseen, joka viime kädessä auttaa tekemään parempia päätöksiä.

Vastausprosentti jopa 60 %
Varmista erinomainen sijoitetun pääoman tuotto (ROI) automatisoiduilla puheluilla. Ratkaisumme avulla varmistetaan nopea ja saumaton kyselytutkimusten tiedonkeruu ja toteutus.
Pohjoismaiden merkittävät julkisen sektorin organisaatiot luottavat meihin






Parhaat käyttötapaukset

Jäsenkyselyt
Näppärä tapa tavoittaa koko jäsenkunta tarjoaa helpon tavan vastata. Toimii myös osallistamiskanavana, esim. ennen vuosikokousta.

Tutkimushaastattelut
Automaatio hoitaa tutkimushaastattelut ennennäkemättömän tehokkaasti ja neutraalisti. Ihmiset voivat keskittyä analysointiin ja johtopäätösten tekoon.

NPS ja asiakastyytyväisyys
Selvitä NPS (Net Promoter Score) tai tutki tarkemmin asiakastyytyväisyyttä (CSAT).

Kenties nopeammin kuin koskaan ennen
"On-Timen kyselytutkimus on toteutettu kenties teknisesti nopeammin kuin tilastotieteellisesti päteviä tutkimuksia, joihin eivät kuulu uutissaittien nettikyselyt, on näillä leveysasteilla koskaan tehty."
Markku Huusko
Uusi Suomi


On-Timen robottipuhelut kartoittamassa Riihimäen arkea
On-Timen puhelurobotti otti yhteyttä riihimäkeläisiin ja selvitti heidän kuulumisiaan ja vointiaan koronapandemian keskellä. Lue lisää täältä.

Tuuttis on LähiTapiolan nopein työntekijä
On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti
Jutta Joffell
LåhiTapiola


PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
''Automaattipuhelut avaavat meille uusia mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kuluttajien aktivoinnin sähköisten laskutuskanavien valintaan. On-Timen ratkaisu täydentää PostNord Strålforsin palvelukokonaisuutta laajentaen entisestään yritysten mahdollisuuksia viestiä asiakkaidensa kanssa''
Sami Niininenoel
Head of Business Development, PostNord Strålfors

Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun
Porvoon Energia konvertoi 35% paperilaskujen vastaanottajista sähköiseen laskutukseen parantaen samalla asiakaskokemusta ja ympäristöystävä...

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään
Oletko kokenut näitä liiketoiminnan haasteita? Tässä 5 merkkiä joiden avulla tunnistat tarvitsetko automatisoitua puhelujärjestelmää

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?
Tämä artikkeli kertoo sinulle kuinka tunnistat automaattipuheluiden parhaat käyttökohteet, ymmärtäen miten ne voivat vauhdittaa kasvua.