Artikkelit

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään

Oletko kokenut näitä liiketoiminnan haasteita? Tässä 5 merkkiä joiden avulla tunnistat tarvitsetko automatisoitua puhelujärjestelmää

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?

Tämä artikkeli kertoo sinulle kuinka tunnistat automaattipuheluiden parhaat käyttökohteet, ymmärtäen miten ne voivat vauhdittaa kasvua.

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille

Tässä kirjoituksessa esittelemme neljä suosittua käyttökohdetta automaattipuheluille ja mikä on hyväksyttävä käyttökohde ja mikä ei

Tutkimusten automatisoinnin tulevaisuus ja hyödyt

Tutkimusten automatisoinnin tulevaisuus ja hyödyt

Mitä hyötyjä tutkimusten automatisoinnista ja nykypäivän ratkaisuista voi saada? Miten pysyä askeleen edellä muita alan kehittyessä nopeast...

Mihin puhelurobotti sopii ja mihin ei?

Mihin puhelurobotti sopii ja mihin ei?

Puhelurobotti on monissa tilanteissa äärimmäisen tehokas ja toimiva työkalu. Tässä artikkelissa kerromme mihin puhelurobotti sopii ja mihin...

6 vinkkiä kuinka tehdä onnistunut puhelinkysely

6 vinkkiä kuinka tehdä onnistunut puhelinkysely

Teetkö vielä tutkimuksia manuaalisesti soittelemalla ihmisille yksi kerrallaan? Kerromme 6 vinkkiä miten voit automatisoida puhelinhaastatt...

Asiakastarinat

Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun

Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun

Porvoon Energia konvertoi 35% paperilaskujen vastaanottajista sähköiseen laskutukseen parantaen samalla asiakaskokemusta ja ympäristöystävä...

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Puhelurobotti auttoi Partiota siirtymään sähköisiin laskuihin

Puhelurobotti auttoi Partiota siirtymään sähköisiin laskuihin

Partiolaiset halusivat kannustaa jäseniään siirtymään paperilaskutuksesta sähköiseen laskutukseen. On-Timellä oli etuoikeus päästä auttamaa...

Tradenomit: Automaattiset puhelut muuttavat asiakkaat paperilla sähköisiksi laskuiksi

Tradenomit: Automaattiset puhelut muuttavat asiakkaat paperilla sähköisiksi laskuiksi

Lue siitä, kuinka Ontime auttoi Tradenomitia (liiketoiminnan ja teknologian ammattilaiset) tarjoamaan jäsenilleen nykyaikaisen tavan maksaa...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.