Artikkelit

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu

Hyvän ja pahan taistelu

Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Automaation lisääntyminen eri aloilla muuttaa työelämää ja tuo tullessaan positiivista muutosta. Puhelurobotiikka on osa tuota yhtälöä.

On-Time mukana #puhuoikein-kampanjassa

On-Time mukana #puhuoikein-kampanjassa

On-Time osallistui #puhuoikein-kampanjaan, joka motivoi nuoria puhumaan oikein ja olemaan esimerkillisiä viestinnässä.

On-Time kiihdyttää kasvuaan – takana onnistunut rahoituskierros

On-Time kiihdyttää kasvuaan – takana onnistunut rahoituskierros

Monikanavaista viestintäalustaa kehittävän puhelurobotiikan edelläkävijän On-Timen rahoituskierros toi hieman yli 500 000 euroa uutta pääom...

Puhelurobotiikka on oikein käytettynä hyvä palvelurenki

Puhelurobotiikka on oikein käytettynä hyvä palvelurenki

On-Time haluaa omalta osaltaan olla edesauttamassa puheluautomaatio-alan eettisen toimintamallin jäsentymistä. Tässä kerromme miksi.

Asiakastarinat

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Puhelurobotti auttoi Partiota siirtymään sähköisiin laskuihin

Puhelurobotti auttoi Partiota siirtymään sähköisiin laskuihin

Partiolaiset halusivat kannustaa jäseniään siirtymään paperilaskutuksesta sähköiseen laskutukseen. On-Timellä oli etuoikeus päästä auttamaa...

Tradenomit: Automaattiset puhelut muuttavat asiakkaat paperilla sähköisiksi laskuiksi

Tradenomit: Automaattiset puhelut muuttavat asiakkaat paperilla sähköisiksi laskuiksi

Lue siitä, kuinka Ontime auttoi Tradenomitia (liiketoiminnan ja teknologian ammattilaiset) tarjoamaan jäsenilleen nykyaikaisen tavan maksaa...

AI4Value: Robotti sopi tapaamisia toimitusjohtajan puolesta

AI4Value: Robotti sopi tapaamisia toimitusjohtajan puolesta

Kun tekoälyfirma AI4Value halusi käydä läpi laajan listan kontaktejaan, kiireisen toimitusjohtajan puolesta puhelut soitti luonnollisesti r...

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.