
5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään
Oletko kokenut näitä liiketoiminnan haasteita? Tässä 5 merkkiä joiden avulla tunnistat tarvitsetko automatisoitua puhelujärjestelmää

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?
Tämä artikkeli kertoo sinulle kuinka tunnistat automaattipuheluiden parhaat käyttökohteet, ymmärtäen miten ne voivat vauhdittaa kasvua.

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille
Tässä kirjoituksessa esittelemme neljä suosittua käyttökohdetta automaattipuheluille ja mikä on hyväksyttävä käyttökohde ja mikä ei

Tutkimusten automatisoinnin tulevaisuus ja hyödyt
Mitä hyötyjä tutkimusten automatisoinnista ja nykypäivän ratkaisuista voi saada? Miten pysyä askeleen edellä muita alan kehittyessä nopeast...

Mihin puhelurobotti sopii ja mihin ei?
Puhelurobotti on monissa tilanteissa äärimmäisen tehokas ja toimiva työkalu. Tässä artikkelissa kerromme mihin puhelurobotti sopii ja mihin...

Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun
Porvoon Energia konvertoi 35% paperilaskujen vastaanottajista sähköiseen laskutukseen parantaen samalla asiakaskokemusta ja ympäristöystävä...

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki
Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Puhelurobotti auttoi Partiota siirtymään sähköisiin laskuihin
Partiolaiset halusivat kannustaa jäseniään siirtymään paperilaskutuksesta sähköiseen laskutukseen. On-Timellä oli etuoikeus päästä auttamaa...

Tradenomit: Automaattiset puhelut muuttavat asiakkaat paperilla sähköisiksi laskuiksi
Lue siitä, kuinka Ontime auttoi Tradenomitia (liiketoiminnan ja teknologian ammattilaiset) tarjoamaan jäsenilleen nykyaikaisen tavan maksaa...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen
Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa
Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi
Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.