Terveyden-huolto
Automatisoimalla toistuvia terveydenhuollon viestintäprosesseja hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin.


Automaatio vapauttaa terveydenhuollon resursseja
Viimeistään Covid-19 on osoittanut meille terveydenhuollon toimintavarmuuden ja suorituskyvyn tärkeyden. Yksi keskeinen asia, jolla terveydenhuollon kantokyky myös tiukemmissa paikoissa voidaan turvata, on teknologian hyödyntäminen erilaisten toistuvien rutiinitehtävien hoidossa.
Kehittämämme monikanavainen viestintäalusta täyttää kaikki terveydenhuoltoalan erityisvaatimukset. Alusta on parhaimmillaan erilaisten potilasviestintään liittyvien prosessien automatisoinnissa.
Automatisoimalla toistuvia terveydenhuollon viestintäprosesseja hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin.

Terveydenhoidon ammattilaiset voivat keskittyä olennaiseen
Mahdolllistaa amattilaisten keskittymisen ihmisten pelastamiseen, ei toistuvien viestien ja ilmoitusten toimittamiseen

Toistuvien prosessien ei tarvitse olla energiasyöppöjä
Henkilökunta on tyytyväisempää, jaksaa paremmin on vähemmän sairaslomilla kun toistuvat energiaa syövät tehtävät automatisoidaan

Kustannusäästöjä, jotka voidaan sijoittaa tärkeämpiin asioihin
Varmatoiminen automaatiojärjestelmämme tuo merkittäviä kustannussäästöjä, jolloin säästyneet rahat voidaan käyttää tärkeämpiin asioihin
Lievitä ylikuormitusta, jaa tietoa

Rokotetiedotus
Kun on tarve saada tieto rokotusmahdollisuudesta mahdollisimman monelle mahdollisimman nopeasti.

Seulontamuistutukset
Kun halutaan varmistaa mahdollisimman monen osallistuminen.

Kartoitukset
Kun halutaan selvittää, kenelle on kysyttävää, avuntarvetta tai halukkuutta osallistua. Auttaa priorisoimaan esim. yhteydenottoja.

Työntekijät
Esimerkiksi työtyytyväisyyskyselyt ja osaamiskartoitukset.

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
IPF Digital


Tuuttis on LähiTapiolan nopein
"On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti."
Jutta Joffell
LähiTapiola


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
“Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä.”
Josefina Saarinen
PostNord


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Sen avulla saimme parhaat toimintatavat muun muassa lyhennysvapaiden hakuun ripeästi asiakkaidemme tietoon."
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Ekoteko ja merkittävä summa säästettyä rahaa
"MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla."
Ville Jokinen,
Suomen Partiolaiset

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?
Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu
Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki
Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!
Haluatko kuulla lisää?
Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely
Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.
Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.
Kuulemisiin!
