Terveyden-huolto

Automatisoimalla toistuvia terveydenhuollon viestintäprosesseja hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin.

2022_On-time_illustrations_01-05
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01
on-time-healthcare

Automaatio vapauttaa terveydenhuollon resursseja

Viimeistään Covid-19 on osoittanut meille terveydenhuollon toimintavarmuuden ja suorituskyvyn tärkeyden. Yksi keskeinen asia, jolla terveydenhuollon kantokyky myös tiukemmissa paikoissa voidaan turvata, on teknologian hyödyntäminen erilaisten toistuvien rutiinitehtävien hoidossa.

 

Kehittämämme monikanavainen viestintäalusta täyttää kaikki terveydenhuoltoalan erityisvaatimukset. Alusta on parhaimmillaan erilaisten potilasviestintään liittyvien prosessien automatisoinnissa.

Automatisoimalla toistuvia terveydenhuollon viestintäprosesseja hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin.

2022_On-time_icons_01-09

Terveydenhoidon ammattilaiset voivat keskittyä olennaiseen

Mahdolllistaa amattilaisten keskittymisen ihmisten pelastamiseen, ei toistuvien viestien ja ilmoitusten toimittamiseen

2022_On-time_icons_01-07

Toistuvien prosessien ei tarvitse olla energiasyöppöjä

Henkilökunta on tyytyväisempää, jaksaa paremmin on vähemmän sairaslomilla kun toistuvat energiaa syövät tehtävät automatisoidaan

2022_On-time_icons_01-17

Kustannusäästöjä, jotka voidaan sijoittaa tärkeämpiin asioihin

Varmatoiminen automaatiojärjestelmämme tuo merkittäviä kustannussäästöjä, jolloin säästyneet rahat  voidaan käyttää tärkeämpiin asioihin

Lievitä ylikuormitusta, jaa tietoa

2022_On-time_icons_01-01

Rokotetiedotus

Kun on tarve saada tieto rokotusmahdollisuudesta mahdollisimman monelle mahdollisimman nopeasti.

2022_On-time_icons_01-10

Seulontamuistutukset

Kun halutaan varmistaa mahdollisimman monen osallistuminen.

2022_On-time_icons_01-07

Kartoitukset

Kun halutaan selvittää, kenelle on kysyttävää, avuntarvetta tai halukkuutta osallistua. Auttaa priorisoimaan esim. yhteydenottoja.

2022_On-time_icons_01-12

Työntekijät

Esimerkiksi työtyytyväisyyskyselyt ja osaamiskartoitukset.

Resurssit

Artikkelit

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu

Hyvän ja pahan taistelu

Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Automaation lisääntyminen eri aloilla muuttaa työelämää ja tuo tullessaan positiivista muutosta. Puhelurobotiikka on osa tuota yhtälöä.

Resurssit

Asiakastarinat

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.

Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.

Kuulemisiin!

mobile_communication

Resurssit

Oppaat

The Fast-track guide to optimise Payment Reminders for Credit Risk Officers: 2022

The Fast-track guide to optimise Payment Reminders for Credit Risk Officers: 2022

If you are wondering how to mitigate credit risks by improving cashflow with a customer friendly approach? Download our free guide to know ...