Terveydenhuollon viestintä

Automatisoimalla toistuvia terveydenhuollon viestintäprosesseja hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin.

2022_On-time_illustrations_01-05
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Hyödyt

2022_On-time_icons_01-14

Ammattilaiset voivat keskittyä olennaiseen

Viestinnän automatisointi varmistaa, että ammattilaiset voivat keskittyä ihmishenkien pelastamiseen, kun aikaa ei mene viestien välittämiseen.

2022_On-time_icons_01-27

Kustannusäästöjä, jotka voidaan sijoittaa tärkeämpiin asioihin

Luotettava automaatiojärjestelmämme soittaa jopa 18 000 puhelua tunnissa tai lähettää yli 3 miljoonaa viestiä kuukaudessa.

2022_On-time_icons_01-15

Tehosta terveystutkimuksia

Toteuta terveystutkimuksiin liittyviä kyselyitä isolle ryhmälle automaattisella viestinnällä. Tavoitat oikeat ihmiset, oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa.

on-time-healthcare

Automaatio vapauttaa terveydenhuollon resursseja

Viimeistään Covid-19 on osoittanut meille terveydenhuollon toimintavarmuuden ja suorituskyvyn tärkeyden. Yksi keskeinen asia, jolla terveydenhuollon kantokyky voidaan turvata myös kriisin aikana, on teknologian hyödyntäminen erilaisten toistuvien rutiinitehtävien hoidossa.

Kehittämämme monikanavainen viestintäalusta täyttää kaikki terveydenhuoltoalan erityisvaatimukset. Alusta hoitaa tehokkaasti ja automaattisesti viestinnän asiakkaille.

Automatisoimalla yksinkertaiset ja rutiininomaiset terveydenhuollon viestit hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin, kuten ihmishenkien pelastamiseen.

Resource Center

Case Stories

Sitra: On-Time surveys wellbeing of Riihimäki citizens

Sitra: On-Time surveys wellbeing of Riihimäki citizens

Sitra with support of On-time conducted surveys in Riihimäki to monitor and map the well-being and thoughts of city's residents using a ca...

IPF Digital: Outstanding ROI achieved with automated payment reminders

IPF Digital: Outstanding ROI achieved with automated payment reminders

IPF Digital achieved outstanding ROI with Ontime's multi-channel mobile friendly automated payment reminders calls.

Nooa Säästöpankii: Solves Crisis Communication using automated calling robots

Nooa Säästöpankii: Solves Crisis Communication using automated calling robots

Nooa Säästöpankki reacted to the COVID-19 situation with a successful calling campaign, using On-Time Mobile Communication Platform.

Resource Center

Articles

4 Do's and Don'ts of using Automated Voice Technology for businesses

4 Do's and Don'ts of using Automated Voice Technology for businesses

Let's go through the 4 popular use-cases of automated voice technology and analyse its acceptable applications with some do's and don'ts.

Megatrends disrupting debt collection industry

Megatrends disrupting debt collection industry

Debt collection is facing an inevitable transformation of the entire industry but what is changing? Find out more.

6 Tips for launching a successful automated phone survey

6 Tips for launching a successful automated phone survey

Are you still conducting manual research calls and e-surveys? Check out the 6 steps for launching an automated phone survey and switch to m...

Tehosta terveydenhuollon viestintää ja tutkimusta

Tutustu viestinnän automatisoinnin ratkaisuihimme, jotka mullistavat yhteydenpidon potilaiden kanssa, oli kyse sitten muistutuksista, tutkimuksista tai ajanvarauksesta.

mobile_communication