Terveydenhuollon viestintä

Automatisoimalla toistuvia terveydenhuollon viestintäprosesseja hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin.

2022_On-time_illustrations_01-05
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Hyödyt

2022_On-time_icons_01-14

Ammattilaiset voivat keskittyä olennaiseen

Viestinnän automatisointi varmistaa, että ammattilaiset voivat keskittyä ihmishenkien pelastamiseen, kun aikaa ei mene viestien välittämiseen.

2022_On-time_icons_01-27

Kustannusäästöjä, jotka voidaan sijoittaa tärkeämpiin asioihin

Luotettava automaatiojärjestelmämme soittaa jopa 18 000 puhelua tunnissa tai lähettää yli 3 miljoonaa viestiä kuukaudessa.

2022_On-time_icons_01-15

Tehosta terveystutkimuksia

Toteuta terveystutkimuksiin liittyviä kyselyitä isolle ryhmälle automaattisella viestinnällä. Tavoitat oikeat ihmiset, oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa.

on-time-healthcare

Automaatio vapauttaa terveydenhuollon resursseja

Viimeistään Covid-19 on osoittanut meille terveydenhuollon toimintavarmuuden ja suorituskyvyn tärkeyden. Yksi keskeinen asia, jolla terveydenhuollon kantokyky voidaan turvata myös kriisin aikana, on teknologian hyödyntäminen erilaisten toistuvien rutiinitehtävien hoidossa.

Kehittämämme monikanavainen viestintäalusta täyttää kaikki terveydenhuoltoalan erityisvaatimukset. Alusta hoitaa tehokkaasti ja automaattisesti viestinnän asiakkaille.

Automatisoimalla yksinkertaiset ja rutiininomaiset terveydenhuollon viestit hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin, kuten ihmishenkien pelastamiseen.

Tietopankki

Artikkelit

Voice of the Customer: Benefits and Data Collection Methods

Voice of the Customer: Benefits and Data Collection Methods

Discover the benefits of utilizing voice of the customer data and get a quick overview on how to collect the VOC data from your customers

Guide: Customer churn prevention with optimised payments collection

Guide: Customer churn prevention with optimised payments collection

Know how to reduce customer churn with optimised payments collections supported by smart and automated payment reminder solutions.

5 signs you need to upgrade to an Automated Calling System

5 signs you need to upgrade to an Automated Calling System

Are you experiencing these business challenges? We have simplified them as 5 signs to help you realise your need for an automated calling s...

Tehosta terveydenhuollon viestintää ja tutkimusta

Tutustu viestinnän automatisoinnin ratkaisuihimme, jotka mullistavat yhteydenpidon potilaiden kanssa, oli kyse sitten muistutuksista, tutkimuksista tai ajanvarauksesta.

mobile_communication