Terveydenhuollon viestintä
Automatisoimalla toistuvia terveydenhuollon viestintäprosesseja hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin.

Hyödyt

Ammattilaiset voivat keskittyä olennaiseen
Viestinnän automatisointi varmistaa, että ammattilaiset voivat keskittyä ihmishenkien pelastamiseen, kun aikaa ei mene viestien välittämiseen.

Kustannusäästöjä, jotka voidaan sijoittaa tärkeämpiin asioihin
Luotettava automaatiojärjestelmämme soittaa jopa 18 000 puhelua tunnissa tai lähettää yli 3 miljoonaa viestiä kuukaudessa.

Tehosta terveystutkimuksia
Toteuta terveystutkimuksiin liittyviä kyselyitä isolle ryhmälle automaattisella viestinnällä. Tavoitat oikeat ihmiset, oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa.

Automaatio vapauttaa terveydenhuollon resursseja
Viimeistään Covid-19 on osoittanut meille terveydenhuollon toimintavarmuuden ja suorituskyvyn tärkeyden. Yksi keskeinen asia, jolla terveydenhuollon kantokyky voidaan turvata myös kriisin aikana, on teknologian hyödyntäminen erilaisten toistuvien rutiinitehtävien hoidossa.
Kehittämämme monikanavainen viestintäalusta täyttää kaikki terveydenhuoltoalan erityisvaatimukset. Alusta hoitaa tehokkaasti ja automaattisesti viestinnän asiakkaille.
Automatisoimalla yksinkertaiset ja rutiininomaiset terveydenhuollon viestit hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin työtehtäviin, kuten ihmishenkien pelastamiseen.

On-Timen robottipuhelut kartoittamassa Riihimäen arkea
On-Timen puhelurobotti otti yhteyttä riihimäkeläisiin ja selvitti heidän kuulumisiaan ja vointiaan koronapandemian keskellä. Lue lisää täältä.
City of Riihimäki

Tuuttis on LähiTapiolan nopein työntekijä
On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti.
Jutta Joffell
LähiTapiola


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti."
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Voice of the Customer: Benefits and Data Collection Methods
Discover the benefits of utilizing voice of the customer data and get a quick overview on how to collect the VOC data from your customers

Guide: Customer churn prevention with optimised payments collection
Know how to reduce customer churn with optimised payments collections supported by smart and automated payment reminder solutions.

5 signs you need to upgrade to an Automated Calling System
Are you experiencing these business challenges? We have simplified them as 5 signs to help you realise your need for an automated calling s...