Sopimusten uusiminen
Automatisoi sopimusten uudistamisen prosesseja ja vähennä asiakaspoistumaa. Avullamme varmistat, että kaikki asiakkuuden elinkaaren kriittiset kommunikaatiopisteet tulevat hoidetuksi parhaalla mahdollisella tavalla.


Paras mahdollinen asiakaskokemus
Olemassa olevan asiakkaan tyytyväisenä pitäminen on huomattavasti kannattavampaa ja edullisempaa kuin uuden hankkiminen. Pitääkseen asiakkaat tyytyväisinä ja välttääkseen asiakaspoistumaa yritysten pitää varmistaa, että kaikki asiakkuuden elinkaaren kriittiset vaiheet tulevat hoidetuksi parhaalla mahdollisella tavalla.
On-Time viestintäalusta mahdollistaa modernin monikanavaisen viestinnän hyödyntämisen sopimusten uudistamisen tehostamiseksi.
Ratkaisumme avulla voit automatisoida sopimusten uudistamisen prosessin ja varmistaa, että yksikään asiakkaista ei poistu huonon tai puutteellisen viestinnän takia.

Pienennä asiakaspoistumaa
Asiakaspoistuman pitäminen mahdollisimman pienenä on jokaisen hyvinvoivan yrityksen keskeinen menestystekijä.

Uudista sopimukset
Uuden asiakkaan hankinta on 5-10 kertaa kalliimpaa kuin investointi nykyisten asiakkaiden pitämiseen tyytyväisenä: asiakaspitoon kannattaa satsata.

Kohdista resurssit oikein
Keskity asiakaspalvelussa ja myynnissä asiakkaiden tarpeisiin vastaamiseen.

Hyödynnä automaatio
Automaatio hoitaa aikaavieviä rutiineja, esim. ulossoittamista.

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
IPF Digital


Tuuttis on LähiTapiolan nopein
"On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti."
Jutta Joffell
LähiTapiola


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
“Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä.”
Josefina Saarinen
PostNord


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Sen avulla saimme parhaat toimintatavat muun muassa lyhennysvapaiden hakuun ripeästi asiakkaidemme tietoon."
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Ekoteko ja merkittävä summa säästettyä rahaa
"MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla."
Ville Jokinen,
Suomen Partiolaiset

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?
Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu
Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki
Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!
Haluatko kuulla lisää?
Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely
Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.
Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.
Kuulemisiin!
