Sopimusten uusiminen

Automatisoi sopimusten uudistamisen prosesseja ja vähennä asiakaspoistumaa. Avullamme varmistat, että kaikki asiakkuuden elinkaaren kriittiset kommunikaatiopisteet tulevat hoidetuksi parhaalla mahdollisella tavalla.

2021_on-time_kuvitukset-09
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01
on-time-contract

Paras mahdollinen asiakaskokemus

Olemassa olevan asiakkaan tyytyväisenä pitäminen on huomattavasti kannattavampaa ja edullisempaa kuin uuden hankkiminen. Pitääkseen asiakkaat tyytyväisinä ja välttääkseen asiakaspoistumaa yritysten pitää varmistaa, että kaikki asiakkuuden elinkaaren kriittiset vaiheet tulevat hoidetuksi parhaalla mahdollisella tavalla.

 

On-Time viestintäalusta mahdollistaa modernin monikanavaisen viestinnän hyödyntämisen sopimusten uudistamisen tehostamiseksi.


Ratkaisumme avulla voit automatisoida sopimusten uudistamisen prosessin ja varmistaa, että yksikään asiakkaista ei poistu huonon tai puutteellisen viestinnän takia.

2022_On-time_icons_01-14

Pienennä asiakaspoistumaa

Asiakaspoistuman pitäminen mahdollisimman pienenä on jokaisen hyvinvoivan yrityksen keskeinen menestystekijä.

2022_On-time_icons_01-16

Uudista sopimukset

Uuden asiakkaan hankinta on 5-10 kertaa kalliimpaa kuin investointi nykyisten asiakkaiden pitämiseen tyytyväisenä: asiakaspitoon kannattaa satsata.

2022_On-time_icons_01-03

Kohdista resurssit oikein

Keskity asiakaspalvelussa ja myynnissä asiakkaiden tarpeisiin vastaamiseen.

2022_On-time_icons_01-20

Hyödynnä automaatio

Automaatio hoitaa aikaavieviä rutiineja, esim. ulossoittamista.

Resurssit

Artikkelit

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu

Hyvän ja pahan taistelu

Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Automaation lisääntyminen eri aloilla muuttaa työelämää ja tuo tullessaan positiivista muutosta. Puhelurobotiikka on osa tuota yhtälöä.

Resurssit

Asiakastarinat

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.

Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.

Kuulemisiin!

mobile_communication

Resurssit

Oppaat

The Fast-track guide to optimise Payment Reminders for Credit Risk Officers: 2022

The Fast-track guide to optimise Payment Reminders for Credit Risk Officers: 2022

If you are wondering how to mitigate credit risks by improving cashflow with a customer friendly approach? Download our free guide to know ...