Automatisoi sopimusten uusiminen

Pienennä asiakaspoistumaa muistuttamalla asiakkaitasi automaattisesti päättymässä olevista sopimuksista.

Varmista teknologiamme avulla, että asiakkaaseen ollaan yhteydessä juuri oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja ystävällisellä viestillä.

2021_on-time_kuvitukset-09
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Hyödyt

2022_On-time_icons_01-02

Tehosta asiakaspalvelijoiden työskentelyä

Automatisoimalla sopimusten uudistamisen asiakaspalvelijoillasi on enemmän aikaa asiakkaiden monimutkaisempin tarpeisiin ja ongelmien ratkaisemiseen.

2022_On-time_icons_01-14

Paranna asiakaskokemusta

Käytä keräämäämme tietoa ollaksesi asiakkaisiisi yhteydessä juuri oikeaan aikaan asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa.

2022_On-time_icons_01-04

Kasvun mahdollistaja

Ratkaisumme laskee viestinnän kustannuksia, kerää kattavampaa asiakasymmärrystä ja vähentää asiakaspoistumaa.

on-time-contract

Varmista asiakasuskollisuus

Uusien asiakkaiden hankinta on usein monin kerroin kalliimpaa kuin nykyisten asiakkaiden pitäminen tyytyväisenä. Hoitamalla asiakkuuden elinkaaren kriittiset vaiheet mahdollisimman hyvin varmistat asiakauskollisuuden ja pienennät asiakaspoistumaa.

On-Timen viestintäalusta hyödyntää tehokkaasti nykypäivän monikanavaista viestintää sopimusten uusimisessa.

Ratkaisumme avulla voit hoitaa sopimusten uusimisen automaattisesti ja varmistaa, että yksikään asiakkaista ei lähde huonon tai puutteellisen viestinnän takia.

Toimialat, jotka hyötyvät ratkaisustamme

2022_On-time_icons_01-28
 
Sähköyhtiöt ja julkiset palvelut

 

2022_On-time_icons_01-15
 
Tietoliikenne

 

2022_On-time_icons_01-16
 
Mediajulkaisut

 

2022_On-time_icons_01-12
 
Vakuutusyhtiöt
2022_On-time_icons_01-03
 
Urheilu- ja kuntosalipalvelut

 

2022_On-time_icons_01-14
 
Yhdistykset ja liitot

 

Tietopankki

Artikkelit

Voice of the Customer: Benefits and Data Collection Methods

Voice of the Customer: Benefits and Data Collection Methods

Discover the benefits of utilizing voice of the customer data and get a quick overview on how to collect the VOC data from your customers

Guide: Customer churn prevention with optimised payments collection

Guide: Customer churn prevention with optimised payments collection

Know how to reduce customer churn with optimised payments collections supported by smart and automated payment reminder solutions.

5 signs you need to upgrade to an Automated Calling System

5 signs you need to upgrade to an Automated Calling System

Are you experiencing these business challenges? We have simplified them as 5 signs to help you realise your need for an automated calling s...

 

Tutustu automaattisten puhelujen tehokkuuteen

Älä enää tuhlaa aikaasi manuaaliseen viestintään, vaan kokeile monikanavaista viestintäratkaisuamme luodaksesi erinomaisen asiakaskokemuksen ja saadaksesi asiakkaat pysymään asiakkainasi.

mobile_communication