Automatisoi sopimusten uusiminen

Pienennä asiakaspoistumaa muistuttamalla asiakkaitasi automaattisesti päättymässä olevista sopimuksista.

Varmista teknologiamme avulla, että asiakkaaseen ollaan yhteydessä juuri oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja ystävällisellä viestillä.

2021_on-time_kuvitukset-09
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Hyödyt

2022_On-time_icons_01-02

Tehosta asiakaspalvelijoiden työskentelyä

Automatisoimalla sopimusten uudistamisen asiakaspalvelijoillasi on enemmän aikaa asiakkaiden monimutkaisempin tarpeisiin ja ongelmien ratkaisemiseen.

2022_On-time_icons_01-14

Paranna asiakaskokemusta

Käytä keräämäämme tietoa ollaksesi asiakkaisiisi yhteydessä juuri oikeaan aikaan asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa.

2022_On-time_icons_01-04

Kasvun mahdollistaja

Ratkaisumme laskee viestinnän kustannuksia, kerää kattavampaa asiakasymmärrystä ja vähentää asiakaspoistumaa.

on-time-contract

Varmista asiakasuskollisuus

Uusien asiakkaiden hankinta on usein monin kerroin kalliimpaa kuin nykyisten asiakkaiden pitäminen tyytyväisenä. Hoitamalla asiakkuuden elinkaaren kriittiset vaiheet mahdollisimman hyvin varmistat asiakauskollisuuden ja pienennät asiakaspoistumaa.

On-Timen viestintäalusta hyödyntää tehokkaasti nykypäivän monikanavaista viestintää sopimusten uusimisessa.

Ratkaisumme avulla voit hoitaa sopimusten uusimisen automaattisesti ja varmistaa, että yksikään asiakkaista ei lähde huonon tai puutteellisen viestinnän takia.

Toimialat, jotka hyötyvät ratkaisustamme

2022_On-time_icons_01-28
 
Sähköyhtiöt ja julkiset palvelut

 

2022_On-time_icons_01-15
 
Tietoliikenne

 

2022_On-time_icons_01-16
 
Mediajulkaisut

 

2022_On-time_icons_01-12
 
Vakuutusyhtiöt
2022_On-time_icons_01-03
 
Urheilu- ja kuntosalipalvelut

 

2022_On-time_icons_01-14
 
Yhdistykset ja liitot

 

Resource Center

Articles

4 Do's and Don'ts of using Automated Voice Technology for businesses

4 Do's and Don'ts of using Automated Voice Technology for businesses

Let's go through the 4 popular use-cases of automated voice technology and analyse its acceptable applications with some do's and don'ts.

Megatrends disrupting debt collection industry

Megatrends disrupting debt collection industry

Debt collection is facing an inevitable transformation of the entire industry but what is changing? Find out more.

6 Tips for launching a successful automated phone survey

6 Tips for launching a successful automated phone survey

Are you still conducting manual research calls and e-surveys? Check out the 6 steps for launching an automated phone survey and switch to m...

Tutustu automaattisten puhelujen tehokkuuteen

Älä enää tuhlaa aikaasi manuaaliseen viestintään, vaan kokeile monikanavaista viestintäratkaisuamme luodaksesi erinomaisen asiakaskokemuksen ja saadaksesi asiakkaat pysymään asiakkainasi.

mobile_communication