Automatisoi sopimusten uusiminen
Pienennä asiakaspoistumaa muistuttamalla asiakkaitasi automaattisesti päättymässä olevista sopimuksista.
Varmista teknologiamme avulla, että asiakkaaseen ollaan yhteydessä juuri oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja ystävällisellä viestillä.

Hyödyt

Tehosta asiakaspalvelijoiden työskentelyä
Automatisoimalla sopimusten uudistamisen asiakaspalvelijoillasi on enemmän aikaa asiakkaiden monimutkaisempin tarpeisiin ja ongelmien ratkaisemiseen.

Paranna asiakaskokemusta
Käytä keräämäämme tietoa ollaksesi asiakkaisiisi yhteydessä juuri oikeaan aikaan asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa.

Kasvun mahdollistaja
Ratkaisumme laskee viestinnän kustannuksia, kerää kattavampaa asiakasymmärrystä ja vähentää asiakaspoistumaa.

Varmista asiakasuskollisuus
Uusien asiakkaiden hankinta on usein monin kerroin kalliimpaa kuin nykyisten asiakkaiden pitäminen tyytyväisenä. Hoitamalla asiakkuuden elinkaaren kriittiset vaiheet mahdollisimman hyvin varmistat asiakauskollisuuden ja pienennät asiakaspoistumaa.
On-Timen viestintäalusta hyödyntää tehokkaasti nykypäivän monikanavaista viestintää sopimusten uusimisessa.
Ratkaisumme avulla voit hoitaa sopimusten uusimisen automaattisesti ja varmistaa, että yksikään asiakkaista ei lähde huonon tai puutteellisen viestinnän takia.
Toimialat, jotka hyötyvät ratkaisustamme

Sähköyhtiöt ja julkiset palvelut

Tietoliikenne

Mediajulkaisut

Vakuutusyhtiöt

Urheilu- ja kuntosalipalvelut

Yhdistykset ja liitot

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
IPF Digital


Tuuttis on LähiTapiolan nopein työntekijä
''On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti.''
Jutta Joffell
LähiTapiola


PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
''Automaattipuhelut avaavat meille uusia mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kuluttajien aktivoinnin sähköisten laskutuskanavien valintaan. On-Timen ratkaisu täydentää PostNord Strålforsin palvelukokonaisuutta laajentaen entisestään yritysten mahdollisuuksia viestiä asiakkaidensa kanssa''
Sami Niininen
PostNord Strålfors

Voice of the Customer: Benefits and Data Collection Methods
Discover the benefits of utilizing voice of the customer data and get a quick overview on how to collect the VOC data from your customers

Guide: Customer churn prevention with optimised payments collection
Know how to reduce customer churn with optimised payments collections supported by smart and automated payment reminder solutions.

5 signs you need to upgrade to an Automated Calling System
Are you experiencing these business challenges? We have simplified them as 5 signs to help you realise your need for an automated calling s...