Paperilasku e-laskuksi

Toteuta monikanavainen kampanja, jolla käännät jopa 30-50 % asiakkaistasi jonkin sähköisen laskutustavan käyttäjiksi. Saat jatkossa merkittävät kustannussäästöt tekemällä samalla ekoteon.

2021_on-time_kuvitukset-09
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01
on-time-from-paper-to-e-invoice

Lisää e-laskua käyttäviä asiakkaita

Tuhlaatteko edelleen resursseja paperilaskujen lähettämiseen? Eikö tiedottaminen ole tehonnut? Haluaisitteko aktivoida lisää asiakkaita vaihtamaan sähköiseen maksutapaan?

Paperilaskun vastaanottajan konvertoiminen sähköisen laskun (e-lasku, MobilePay-lasku jne.) käyttäjäksi onnistuu, kun viestintä tehdään asiakkaalle mahdollisimman helpoksi.

Monikanavaisen viestintäalustamme avulla tavoitamme paperilaskujen saajat juuri siellä, missä he ovat läsnä: mobiililaitteista eli tyypillisesti kännyköistä esimerkiksi puheluilla ja tekstiviesteillä. Automaatio ketjuttaa ja ajoittaa yhteydenotot tehokkaasti, jolloin onnistuminen ei milloinkaan jää yhden kontaktointiyrityksen varaan.

 

Lisäksi parannamme tuloksia tarjoamalla asiakkaalle mahdollisimman helppoja tapoja reagoida ja kertoa halukkuudesta siirtyä sähköiseen laskuun.

Asiakkaidemme tuloksia:

2022_On-time_icons_01-23

30-50 % vaihtoi e-laskuun

Korkea konversio takaa investoinnin kannattavuuden.
2022_On-time_icons_01-24

85% säästö per lasku

Paperilaskujen tuottaminen ja käsittely on merkittävästi kalliimpaa.
2022_On-time_icons_01-26

Ympäristöystävällisyys

Vähemmän paperia. Vähemmän kuljetuksia.

2022_on-time-x-postnord_2

PostNord Strålfors Oy ja automaattipuheluita tarjoava On-Time Research Solutions Oy yhteistyöhön

Yritykset panostavat yhä enemmän sähköisiin ja ympäristöystävällisiin viestintäratkaisuihin. PostNord Strålfors on johtavana pohjoismaisena viestintäratkaisuiden tarjoajana merkittävässä roolissa kehittämässä ja tuottamassa sujuvia sähköisiä ratkaisuita yritysten ja kuluttajien väliseen asiointiin.

 

Lue lisää »

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.

Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.

Kuulemisiin!

mobile_communication

Konvertoi sähköiseen maksamiseen

Toteutus ja hyödyt

2022_On-time_icons_01-28

Nopea toteutus n. 2 vkossa

  • Aikataulu ja sisältö yhdessä On-Timen kanssa
  • Asiakas toimittaa puhelinnumerot
  • On-Time suunnittelee, toteuttaa ja hyväksyttää asiakkaalla toimivat viestisisällöt, ml. luonnollisen puheen automaattipuheluihin
  • On-Time toteuttaa monikanavaisen kampanjan
  • Raportointi ja tulokset asiakkaalle
2022_On-time_icons_01-25

Hyödyt

  • Tavoitat asiakkaat nopeasti ja tehokkaasti matkapuhelinnumerosta
  • Muunnat merkittävän osan paperilaskun saajista e-laskun tms. vastaanottajiksi
  • Keräät selkeän tiedon asiakkaan halukkuudesta siirtyä sähköiseen laskuun
  • Kustannustehokas ja asiakasystävällinen
  • Ei erillisiä tiedotteita, insentiivejä tai markkinointia
  • Konvertoiminen mihin tahansa digitaaliseen maksutapaan (esim. E-lasku, MobilePay)
  • Vastuullinen ekoteko

Monikanavainen
e-laskukampanja

2022_On-time_icons_01-20

Aktivoi sähköiseen maksutapaan

Vaihto sähköiseen maksutapaan tapahtuu, kun reagointikynnys tehdään mahdollisimman matalaksi. 

2022_On-time_icons_01-04

Nopeat säästöt

Mitä korkeampi sähköisen maksamisen aste, sitä alhaisemmat laskutuksen kustannukset. 

2022_On-time_icons_01-11

Tekstiviestit ja puhelut tukevat toisiaan

Yhdistelmä kohdennettuja tekstiviestejä ja ystävällisellä äänellä varustettuja automaattipuheluja tavoittaa uudella uniikilla tavalla, jää mieleen ja saa toimimaan. 

2022_On-time_icons_01-05

Tehokas viestintä konvertoi

Kun perinteinen asiakastiedottaminen ei ole tehonnut, monikanavainen viestintä toimii, koska kynnys toimia tehdään mahdollisimman matalaksi. 

Resurssit

Asiakastarinat

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.

Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.

Kuulemisiin!

mobile_communication

Tietopankki

Oppaat

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.