Paperilasku e-laskuksi
Toteuta monikanavainen kampanja, jolla käännät jopa 30-50 % asiakkaistasi jonkin sähköisen laskutustavan käyttäjiksi. Saat jatkossa merkittävät kustannussäästöt tekemällä samalla ekoteon.


Lisää e-laskua käyttäviä asiakkaita
Tuhlaatteko edelleen resursseja paperilaskujen lähettämiseen? Eikö tiedottaminen ole tehonnut? Haluaisitteko aktivoida lisää asiakkaita vaihtamaan sähköiseen maksutapaan?
Paperilaskun vastaanottajan konvertoiminen sähköisen laskun (e-lasku, MobilePay-lasku jne.) käyttäjäksi onnistuu, kun viestintä tehdään asiakkaalle mahdollisimman helpoksi.
Monikanavaisen viestintäalustamme avulla tavoitamme paperilaskujen saajat juuri siellä, missä he ovat läsnä: mobiililaitteista eli tyypillisesti kännyköistä esimerkiksi puheluilla ja tekstiviesteillä. Automaatio ketjuttaa ja ajoittaa yhteydenotot tehokkaasti, jolloin onnistuminen ei milloinkaan jää yhden kontaktointiyrityksen varaan.
Lisäksi parannamme tuloksia tarjoamalla asiakkaalle mahdollisimman helppoja tapoja reagoida ja kertoa halukkuudesta siirtyä sähköiseen laskuun.
Asiakkaidemme tuloksia:

30-50 % vaihtoi e-laskuun
Korkea konversio takaa investoinnin kannattavuuden.
85% säästö per lasku
Paperilaskujen tuottaminen ja käsittely on merkittävästi kalliimpaa.
Ympäristöystävällisyys
Vähemmän paperia. Vähemmän kuljetuksia.

PostNord Strålfors Oy ja automaattipuheluita tarjoava On-Time Research Solutions Oy yhteistyöhön
Yritykset panostavat yhä enemmän sähköisiin ja ympäristöystävällisiin viestintäratkaisuihin. PostNord Strålfors on johtavana pohjoismaisena viestintäratkaisuiden tarjoajana merkittävässä roolissa kehittämässä ja tuottamassa sujuvia sähköisiä ratkaisuita yritysten ja kuluttajien väliseen asiointiin.
Lue lisää »
Haluatko kuulla lisää?
Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely
Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.
Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.
Kuulemisiin!

Konvertoi sähköiseen maksamiseen
Toteutus ja hyödyt

Nopea toteutus n. 2 vkossa
- Aikataulu ja sisältö yhdessä On-Timen kanssa
- Asiakas toimittaa puhelinnumerot
- On-Time suunnittelee, toteuttaa ja hyväksyttää asiakkaalla toimivat viestisisällöt, ml. luonnollisen puheen automaattipuheluihin
- On-Time toteuttaa monikanavaisen kampanjan
- Raportointi ja tulokset asiakkaalle

Hyödyt
- Tavoitat asiakkaat nopeasti ja tehokkaasti matkapuhelinnumerosta
- Muunnat merkittävän osan paperilaskun saajista e-laskun tms. vastaanottajiksi
- Keräät selkeän tiedon asiakkaan halukkuudesta siirtyä sähköiseen laskuun
- Kustannustehokas ja asiakasystävällinen
- Ei erillisiä tiedotteita, insentiivejä tai markkinointia
- Konvertoiminen mihin tahansa digitaaliseen maksutapaan (esim. E-lasku, MobilePay)
- Vastuullinen ekoteko
Monikanavainen
e-laskukampanja

Aktivoi sähköiseen maksutapaan
Vaihto sähköiseen maksutapaan tapahtuu, kun reagointikynnys tehdään mahdollisimman matalaksi.

Nopeat säästöt
Mitä korkeampi sähköisen maksamisen aste, sitä alhaisemmat laskutuksen kustannukset.

Tekstiviestit ja puhelut tukevat toisiaan
Yhdistelmä kohdennettuja tekstiviestejä ja ystävällisellä äänellä varustettuja automaattipuheluja tavoittaa uudella uniikilla tavalla, jää mieleen ja saa toimimaan.

Tehokas viestintä konvertoi
Kun perinteinen asiakastiedottaminen ei ole tehonnut, monikanavainen viestintä toimii, koska kynnys toimia tehdään mahdollisimman matalaksi.

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
IPF Digital


Tuuttis on LähiTapiolan nopein
"On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti."
Jutta Joffell
LähiTapiola


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
“Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä.”
Josefina Saarinen
PostNord


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Sen avulla saimme parhaat toimintatavat muun muassa lyhennysvapaiden hakuun ripeästi asiakkaidemme tietoon."
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Ekoteko ja merkittävä summa säästettyä rahaa
"MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla."
Ville Jokinen,
Suomen Partiolaiset

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki
Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!
Haluatko kuulla lisää?
Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely
Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.
Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.
Kuulemisiin!


Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa
Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen
Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi
Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.