Automatisoidut maksu-muistutukset

Kotiuta saatavat jopa 50-80 % nopeammin ja vähennä luottotappioita datan avulla optimoitavan maksumuistutusautomaatiomme avulla.

2021_on-time_kuvitukset-09
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01
on-time-cloud

Automatisoi maksumuistutukset

Menestyvän liiketoiminnan perusedellytys on terve kassavirta. Keskeinen elementti terveeseen kassavirtaan on luottotappioiden minimointi ja saatavien maksuviiveiden hallinta.

Jopa 50-80 % nopeampi saatavien kotiutus ja vähemmän luottotappioita

Kilpailun luottotappioita vastaan ​​voittaa se yritys, joka muistuttaa maksuista tehokkaimmin ja jolla on siten alhaisin viive saamisten kotiuttamisessa. Automatisoimalla maksumuistutukset vähennät luottotappioita merkittävästi ja nopeutat saamisten kotiuttamisaikaa jopa 50–80 %.

on-time-charts
on-time-ai

Supervoimat datasta

Tekoälymme analysoi jatkuvasti viimeistä miljoonaa kontaktia ja sen avulla pystymme optimoimaan maksumuistutuksiin liittyvää viestinnän sisältöä ja ajoitusta eri kanavien välillä aina vain tehokkaammaksi.

Paranna luoton- ja saatavien hallinnan tuloksia

2022_On-time_icons_01-24

Jopa 50-80 % lyhyemmät maksuviiveet

Velallisen aktivointi automaation avulla parantaa maksumuistuttamisen mitattavia tuloksia mm. lyhentämällä saatavien maksuviivettä ja pienentämällä luottotappioita.

2022_On-time_icons_01-30

Tavoita velalliset tehokkaammin

Useimmilla meistä on matkapuhelin, siksi myös maksumuistutus tavoittaa tehokkaammin kun se toimitetaan mobiiliystävällisissä kanavissa.

2022_On-time_icons_01-12

Kerää tietoa halukkuudesta hoitaa velka

Olennaisinta on saada velallinen reagoimaan saamalla hänet joko maksamaan tai tekemään maksusuunnitelma. Tee velalliselle mahdollisimman helpoksi yhteydenotto yritykseenne.

2022_On-time_icons_01-29

Vapauta aikaa tuottavampiin tehtäviin

Kun automaatio hoitaa rutiininomaisen tavoittelun, jää aikaa hoitaa lisäarvoa tuottavia tehtäviä, kuten maksusuunnitelmaneuvotteluja.

2022_On-time_icons_01-05

Helppo käyttöönotto,
nopeat tulokset

  • Aikataulu ja sisältö yhdessä On-Timen kanssa
  • Asiakas toimittaa puhelinnumerot
  • On-Time suunnittelee, toteuttaa ja hyväksyttää asiakkaalla toimivat viestisisällöt, ml. luonnollisen puheen automaattipuheluihin
  • Toteutus tekstiviestein ja robottipuheluin
  • Raportointi ja tulokset suoraan järjestelmästä
  • Integraatio toistuviin volyymilähetyksiin saatavilla

Tietopankki

Artikkelit

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu

Hyvän ja pahan taistelu

Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Automaation lisääntyminen eri aloilla muuttaa työelämää ja tuo tullessaan positiivista muutosta. Puhelurobotiikka on osa tuota yhtälöä.

Tietopankki

Asiakastarinat

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.

Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.

Kuulemisiin!

mobile_communication

Tietopankki

Oppaat

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.