Automatisoidut maksu-muistutukset
Kotiuta saatavat jopa 50-80 % nopeammin ja vähennä luottotappioita datan avulla optimoitavan maksumuistutusautomaatiomme avulla.


Automatisoi maksumuistutukset
Menestyvän liiketoiminnan perusedellytys on terve kassavirta. Keskeinen elementti terveeseen kassavirtaan on luottotappioiden minimointi ja saatavien maksuviiveiden hallinta.
Jopa 50-80 % nopeampi saatavien kotiutus ja vähemmän luottotappioita
Kilpailun luottotappioita vastaan voittaa se yritys, joka muistuttaa maksuista tehokkaimmin ja jolla on siten alhaisin viive saamisten kotiuttamisessa. Automatisoimalla maksumuistutukset vähennät luottotappioita merkittävästi ja nopeutat saamisten kotiuttamisaikaa jopa 50–80 %.


Supervoimat datasta
Tekoälymme analysoi jatkuvasti viimeistä miljoonaa kontaktia ja sen avulla pystymme optimoimaan maksumuistutuksiin liittyvää viestinnän sisältöä ja ajoitusta eri kanavien välillä aina vain tehokkaammaksi.
Paranna luoton- ja saatavien hallinnan tuloksia

Jopa 50-80 % lyhyemmät maksuviiveet
Velallisen aktivointi automaation avulla parantaa maksumuistuttamisen mitattavia tuloksia mm. lyhentämällä saatavien maksuviivettä ja pienentämällä luottotappioita.

Tavoita velalliset tehokkaammin
Useimmilla meistä on matkapuhelin, siksi myös maksumuistutus tavoittaa tehokkaammin kun se toimitetaan mobiiliystävällisissä kanavissa.

Kerää tietoa halukkuudesta hoitaa velka
Olennaisinta on saada velallinen reagoimaan saamalla hänet joko maksamaan tai tekemään maksusuunnitelma. Tee velalliselle mahdollisimman helpoksi yhteydenotto yritykseenne.

Vapauta aikaa tuottavampiin tehtäviin
Kun automaatio hoitaa rutiininomaisen tavoittelun, jää aikaa hoitaa lisäarvoa tuottavia tehtäviä, kuten maksusuunnitelmaneuvotteluja.

Helppo käyttöönotto,
nopeat tulokset
- Aikataulu ja sisältö yhdessä On-Timen kanssa
- Asiakas toimittaa puhelinnumerot
- On-Time suunnittelee, toteuttaa ja hyväksyttää asiakkaalla toimivat viestisisällöt, ml. luonnollisen puheen automaattipuheluihin
- Toteutus tekstiviestein ja robottipuheluin
- Raportointi ja tulokset suoraan järjestelmästä
- Integraatio toistuviin volyymilähetyksiin saatavilla

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
IPF Digital


Tuuttis on LähiTapiolan nopein
"On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti."
Jutta Joffell
LähiTapiola


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
“Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä.”
Josefina Saarinen
PostNord


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Sen avulla saimme parhaat toimintatavat muun muassa lyhennysvapaiden hakuun ripeästi asiakkaidemme tietoon."
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Ekoteko ja merkittävä summa säästettyä rahaa
"MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla."
Ville Jokinen,
Suomen Partiolaiset

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?
Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu
Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki
Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!
Haluatko kuulla lisää?
Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely
Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.
Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.
Kuulemisiin!


Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa
Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen
Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi
Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.