Täysin automatisoidut maksumuistutukset

Kotiuta saatavat jopa 50-80 % nopeammin ja vähennä luottotappioita datan avulla optimoitavan maksumuistutusautomaatiomme avulla.

2022_On-time_illustrations_01-06 (1)
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Ongelmia ja ratkaisuja

2022_On-time_icons_01-06
Erääntyneet laskut

Lähetä maksumuistutuksia oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja oikealla sisällöllä.

2022_On-time_icons_01-15
Työskentelyn tehokkuus

Jopa 18 000 täysin automaattista maksumuistutuspuhelua tunnissa. Lisäksi muissa kanavissa tehdyt muistutukset.

2022_On-time_icons_01-32
Manuaaliset prosessit

Automatisoi maksumuistutusprosessin eri vaiheet.

Nopeuta myyntisaatavien kotiuttamista automatisoitujen maksumuistutuspuhelujen avulla merkittävästi

On-Timen teknologialla saavutettuja tuloksia:

  • Vähentävät myyntisaatavien kiertoaikaa (DSO)
  • Vähentävät luottotappioita merkittävästi
  • Lyhentävät maksuviiveitä huomattavasti, jopa 50-80 %
  • Parantavat merkittävästi sijoitetun pääoman tuottoprosenttia (ROI) alentamalla perintäkuluja

On-Timen tekoäly analysoi jatkuvasti keräämäämme tietoa. Viimeisten miljoonan yhteydenoton avulla se pyrkii optimoimaan viestinnän sisältöä ja ajoitusta eri kanavien välillä, jotta se pystyy parhaalla mahdollisella tavalla arvioimaan milloin ja miten on syytä muistuttaa maksamisesta.  

on-time-charts (1)
2022_On-time_icons_01-24

Jopa 50-80 % lyhyemmät maksuviiveet

Aktivoimalla velallisia tekoälypohjaisella automaatiolla saadaan konkreettisia tuloksia: voidaan lyhentää maksuviivettä jopa 50-80% ja pienentää luottotappiota merkittävästi.

2022_On-time_icons_01-30

Tehokkaampi tapa tavoittaa velalliset

Suurimmalla osalla meistä on matkapuhelin, jonka kautta on helppo tavoittaa kuka vain, missä vain ja milloin vain. Maksumuistutus tavoittaa velallisen tehokkaasti, kun se toimitetaan suoraan heidän mobiililaitteeseensa.

2022_On-time_icons_01-12

Saa maksulupauksia

Olennaista on saada velallinen maksamaan tai tekemään maksusuunnitelma. Automatisoitu viestintäkokonaisuus tekee yhteydenoton helpoksi.

2022_On-time_icons_01-29

Keskity tuottaviin tehtäviin

Anna automaation huolehtia toistuvasta viestinnästä, jotta henkilöstö voi keskittyä korkeamman lisäarvon tehtäviin, kuten maksusuunnitelmaneuvotteluihin.

Helppo käyttöönotto, nopeat tulokset

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme löytääksesi parhaat ratkaisut ja käytännöt juuri sinulle

2022_On-time_icons_01-03

Käytämme toimittamiasi numeroita

2022_On-time_icons_01-03

Nauhoitamme puhelut luonnollisella ihmisen äänellä

2022_On-time_icons_01-03

Tee käsikirjoitus ja ajasta viestintäkampanjasi

2022_On-time_icons_01-03

Tarkkaile ajantasalla olevaa analytiikkaa ja optimoi kampanjaa

2022_On-time_icons_01-03

Mahdollisuus lisätä integraatioita

2022_On-time_icons_01-03

Puheluiden lisäksi myös mahdollisuus lähettää tekstiviestejä

switch to paperless campaigns on-time (1) (1) (1) (1) (1) (1) (1)

Auta asiakkaita vaihtamaan laskut paperilaskuista e-laskuiksi

Haluaisitko käyttää vähemmän paperia ja toimia ympäristöystävällisemmin?

Toteuta tehokas monikanavainen kampanja, jonka avulla saat jopa 30-50 % asiakkaista vaihtamaan sähköiseen laskutustapaan. Toimintasi muuttuu ekologisemmaksi ja saat merkittäviä kustannussäästöjä.

Tietopankki

Oppaat

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.

Tietopankki

Asiakastarinat

Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun

Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun

Porvoon Energia konvertoi 35% paperilaskujen vastaanottajista sähköiseen laskutukseen parantaen samalla asiakaskokemusta ja ympäristöystävä...

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Tietopankki

Artikkelit

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään

Oletko kokenut näitä liiketoiminnan haasteita? Tässä 5 merkkiä joiden avulla tunnistat tarvitsetko automatisoitua puhelujärjestelmää

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?

Tämä artikkeli kertoo sinulle kuinka tunnistat automaattipuheluiden parhaat käyttökohteet, ymmärtäen miten ne voivat vauhdittaa kasvua.

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille

Tässä kirjoituksessa esittelemme neljä suosittua käyttökohdetta automaattipuheluille ja mikä on hyväksyttävä käyttökohde ja mikä ei

 

Ota selvää kuinka tehokkaita automaattiset maksumuistutuspuhelut ja -viestit voivat olla

Opit miten lisätä tuottojasi kustannustehokkaasti samalla kun asiakkaasi saavat erinomaisen asiakaskokemuksen.

mobile_communication