Täysin automatisoidut maksumuistutukset
Kotiuta saatavat jopa 50-80 % nopeammin ja vähennä luottotappioita datan avulla optimoitavan maksumuistutusautomaatiomme avulla.
.webp)
Ongelmia ja ratkaisuja

Erääntyneet laskut
Lähetä maksumuistutuksia oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja oikealla sisällöllä.

Työskentelyn tehokkuus
Jopa 18 000 täysin automaattista maksumuistutuspuhelua tunnissa. Lisäksi muissa kanavissa tehdyt muistutukset.

Manuaaliset prosessit
Automatisoi maksumuistutusprosessin eri vaiheet.
Nopeuta myyntisaatavien kotiuttamista automatisoitujen maksumuistutuspuhelujen avulla merkittävästi
On-Timen teknologialla saavutettuja tuloksia:
- Vähentävät myyntisaatavien kiertoaikaa (DSO)
- Vähentävät luottotappioita merkittävästi
- Lyhentävät maksuviiveitä huomattavasti, jopa 50-80 %
- Parantavat merkittävästi sijoitetun pääoman tuottoprosenttia (ROI) alentamalla perintäkuluja
On-Timen tekoäly analysoi jatkuvasti keräämäämme tietoa. Viimeisten miljoonan yhteydenoton avulla se pyrkii optimoimaan viestinnän sisältöä ja ajoitusta eri kanavien välillä, jotta se pystyy parhaalla mahdollisella tavalla arvioimaan milloin ja miten on syytä muistuttaa maksamisesta.
.webp)

Jopa 50-80 % lyhyemmät maksuviiveet
Aktivoimalla velallisia tekoälypohjaisella automaatiolla saadaan konkreettisia tuloksia: voidaan lyhentää maksuviivettä jopa 50-80% ja pienentää luottotappiota merkittävästi.

Tehokkaampi tapa tavoittaa velalliset
Suurimmalla osalla meistä on matkapuhelin, jonka kautta on helppo tavoittaa kuka vain, missä vain ja milloin vain. Maksumuistutus tavoittaa velallisen tehokkaasti, kun se toimitetaan suoraan heidän mobiililaitteeseensa.

Saa maksulupauksia
Olennaista on saada velallinen maksamaan tai tekemään maksusuunnitelma. Automatisoitu viestintäkokonaisuus tekee yhteydenoton helpoksi.

Keskity tuottaviin tehtäviin
Anna automaation huolehtia toistuvasta viestinnästä, jotta henkilöstö voi keskittyä korkeamman lisäarvon tehtäviin, kuten maksusuunnitelmaneuvotteluihin.
Helppo käyttöönotto, nopeat tulokset
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme löytääksesi parhaat ratkaisut ja käytännöt juuri sinulle

Käytämme toimittamiasi numeroita

Nauhoitamme puhelut luonnollisella ihmisen äänellä

Tee käsikirjoitus ja ajasta viestintäkampanjasi

Tarkkaile ajantasalla olevaa analytiikkaa ja optimoi kampanjaa

Mahdollisuus lisätä integraatioita

Puheluiden lisäksi myös mahdollisuus lähettää tekstiviestejä
%20(1)%20(1)%20(1)%20(1)%20(1)%20(1).webp)
Auta asiakkaita vaihtamaan laskut paperilaskuista e-laskuiksi
Haluaisitko käyttää vähemmän paperia ja toimia ympäristöystävällisemmin?
Toteuta tehokas monikanavainen kampanja, jonka avulla saat jopa 30-50 % asiakkaista vaihtamaan sähköiseen laskutustapaan. Toimintasi muuttuu ekologisemmaksi ja saat merkittäviä kustannussäästöjä.

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
Chief Operations Officer, IPF Digital


Puhelurobotti auttoi Partiota siirtymään sähköisiin laskuihin
"MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla."
Ville Jokinen,
Management Coordinator, Partiolaiset

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
''Automaattipuhelut avaavat meille uusia mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kuluttajien aktivoinnin sähköisten laskutuskanavien valintaan. On-Timen ratkaisu täydentää PostNord Strålforsin palvelukokonaisuutta laajentaen entisestään yritysten mahdollisuuksia viestiä asiakkaidensa kanssa''
Sami Niininenoel
Head of Business Development, PostNord Strålfors

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen
Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa
Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi
Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.

Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun
Porvoon Energia konvertoi 35% paperilaskujen vastaanottajista sähköiseen laskutukseen parantaen samalla asiakaskokemusta ja ympäristöystävä...

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään
Oletko kokenut näitä liiketoiminnan haasteita? Tässä 5 merkkiä joiden avulla tunnistat tarvitsetko automatisoitua puhelujärjestelmää

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?
Tämä artikkeli kertoo sinulle kuinka tunnistat automaattipuheluiden parhaat käyttökohteet, ymmärtäen miten ne voivat vauhdittaa kasvua.