Kyselyt & tutkimukset
Avullamme automatisoit kaikenlaiset kyselyt, tutkimukset ja gallupit kuten esimerkiksi markkinatutkimukset, työntekijöiden tyytyväisyyskyselyt tai NPS kyselyt.


Tulevaisuuden tapa tehdä kyselytutkimuksia
Kyselyiden ja tutkimusten toteuttaminen on usein varsin työvoimaintensiivistä. Kymmenet tai sadat haastattelijat yrittävät ottaa yhteyttä ihmisiin haastatellakseen heitä. Myös virheitä tapahtuu; haastattelijoilla on esimerkiksi sairauslomia, ei tuottavia päiviä ja muita inhimillisiä haasteita ja asioita.
Ratkaisu on täysin automatisoitu digitaalinen monikanava-alustamme, joka on alun perin suunniteltu automatisoimaan erilaisia tutkimuksia ja kyselyitä kuten kuten esimerkiksi markkinatutkimuksia, työntekijöiden tyytyväisyyskyselyitä tai NPS kyselyitä.
Ratkaisullamme automatisoit haastatteluprosessin, jotta ihmistyöntekijäsi voivat keskittyä korkeampaa lisäarvoa tuottaviin tehtäviin esimerkiksi tulosten syvempään analysointiin ja monimutkaisempien ongelmien ratkaisemiseen.

Pysy kilpailukykyisenä
Automaatio on datan ja tulosten keruun tulevaisuus - aloita edistyksellisimpien työkalujen käyttö ja varmista, että niin henkilöstösi kuin sitä kautta yrityksesikin pysyy kilpailukykyisenä toimialan muutoksessa.

Sijoita kasvuun
Koska automaatioratkaisumme pystyy hoitamaan yksinkertaiset tiedonkeruun tehtävästä erittäin kustannustehokkaasti ja laadukkaasti voit sijoittaa henkilöstöltäsi vapautuvan ajan ja osaamisen kasvua tukeviin korkeampaa asiakasarvoa tuottaviin tehtäviin.
Helppo vastaaminen, korkea osallistumisaste

Jäsenkyselyt
Näppärä tapa tavoittaa koko jäsenkunta ja tarjota helppo tapa vastata. Toimii myös osallistamiskanavana, esim. ennen vuosikokousta.

Työtyytyväisyyskyselyt
Mahdollista vaivaton osallistuminen ja varmista mahdollisimman luotettavat tulokset.

Tutkimushaastattelut
Automaatio hoitaa tutkimushaastattelut ennenäkemättömän tehokkaasti ja neutraalisti, jotta ihmiset voivat keskittyä analysointiin.

NPS ja asiakastyytyväisyys
Selvitä NPS (Net Promoter Score) tai tutki tarkemmin asiakastyytyväisyyttä.

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
IPF Digital


Tuuttis on LähiTapiolan nopein
"On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti."
Jutta Joffell
LähiTapiola


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
“Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä.”
Josefina Saarinen
PostNord


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Sen avulla saimme parhaat toimintatavat muun muassa lyhennysvapaiden hakuun ripeästi asiakkaidemme tietoon."
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Ekoteko ja merkittävä summa säästettyä rahaa
"MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla."
Ville Jokinen,
Suomen Partiolaiset

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?
Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu
Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.
Haluatko kuulla lisää?
Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely
Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.
Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.
Kuulemisiin!


PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki
Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa
Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen
Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi
Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.