Kyselyt & tutkimukset

Avullamme automatisoit kaikenlaiset kyselyt, tutkimukset ja gallupit kuten esimerkiksi markkinatutkimukset, työntekijöiden tyytyväisyyskyselyt tai NPS kyselyt.

2022_On-time_illustrations_01-02
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01
on-time-survey

Tulevaisuuden tapa tehdä kyselytutkimuksia

Kyselyiden ja tutkimusten toteuttaminen on usein varsin työvoimaintensiivistä. Kymmenet tai sadat haastattelijat yrittävät ottaa yhteyttä ihmisiin haastatellakseen heitä. Myös virheitä tapahtuu; haastattelijoilla on esimerkiksi sairauslomia, ei tuottavia päiviä ja muita inhimillisiä haasteita ja asioita.

Ratkaisu on täysin automatisoitu digitaalinen monikanava-alustamme, joka on alun perin suunniteltu automatisoimaan erilaisia tutkimuksia ja kyselyitä kuten kuten esimerkiksi markkinatutkimuksia, työntekijöiden tyytyväisyyskyselyitä tai NPS kyselyitä.

Ratkaisullamme automatisoit haastatteluprosessin, jotta ihmistyöntekijäsi voivat keskittyä korkeampaa lisäarvoa tuottaviin tehtäviin esimerkiksi tulosten syvempään analysointiin ja monimutkaisempien ongelmien ratkaisemiseen.

2022_On-time_icons_01-03

Pysy kilpailukykyisenä

Automaatio on datan ja tulosten keruun tulevaisuus - aloita edistyksellisimpien työkalujen käyttö ja varmista, että niin henkilöstösi kuin sitä kautta yrityksesikin pysyy kilpailukykyisenä toimialan muutoksessa.

2022_On-time_icons_01-04

Sijoita kasvuun

Koska automaatioratkaisumme pystyy hoitamaan yksinkertaiset tiedonkeruun tehtävästä erittäin kustannustehokkaasti ja laadukkaasti voit sijoittaa henkilöstöltäsi vapautuvan ajan ja osaamisen kasvua tukeviin korkeampaa asiakasarvoa tuottaviin tehtäviin.

Helppo vastaaminen,  korkea osallistumisaste

2022_On-time_icons_01-10

Jäsenkyselyt

Näppärä tapa tavoittaa koko jäsenkunta ja tarjota helppo tapa vastata.  Toimii myös osallistamiskanavana, esim. ennen vuosikokousta.

2022_On-time_icons_01-14

Työtyytyväisyyskyselyt

Mahdollista vaivaton osallistuminen ja varmista mahdollisimman luotettavat tulokset.

2022_On-time_icons_01-04

Tutkimushaastattelut

Automaatio hoitaa tutkimushaastattelut ennenäkemättömän tehokkaasti ja neutraalisti, jotta ihmiset voivat keskittyä analysointiin.

2022_On-time_icons_01-17

NPS ja asiakastyytyväisyys

Selvitä NPS (Net Promoter Score) tai tutki tarkemmin asiakastyytyväisyyttä. 

Tietopankki

Artikkelit

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu

Hyvän ja pahan taistelu

Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Automaation lisääntyminen eri aloilla muuttaa työelämää ja tuo tullessaan positiivista muutosta. Puhelurobotiikka on osa tuota yhtälöä.

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.

Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.

Kuulemisiin!

mobile_communication

Tietopankki

Asiakastarinat

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa

Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla

IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Kriisiviestintää puhelurobotilla – Tapaus Nooa Säästöpankki

Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!

Tietopankki

Oppaat

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.