Automatisoitu viestintä henkilöstölle

Tee työntekijäkokemuksesta sujuvampaa automatisoimalla työntekijäviestintää työsuhteen tai rekryprosessin aikana. Monikanavaisen viestintäalustamme avulla viestintä hoidetaan sujuvasti oikeaan aikaan mikä takaa erinomaisen työntekijätyytyväisyyden.

2021_on-time_kuvitukset-09
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Hyödyt

2022_On-time_icons_01-10

Tehosta HR-tiimisi toimintaa

Kun automaatio hoitaa rutiininomaisen viestinnän, HR-tiimilläsi on aikaa keskittyä siihen tärkeimpään - ihmisten kuuntelemiseen ja henkilöstön kehittämiseen.

2022_On-time_icons_01-14

Paranna työntekijäkokemusta

Ota tekoälyn supervoimat käyttöösi ja anna järjestelmämme hoitaa viestintä henkilöstölle parhaalla mahdollisella tavalla.

2022_On-time_icons_01-04

Tehosta rekryprosesseja

Hoida viestintä työnhakijoille automaattisesti: sujuvoita hakijoiden esikarsintaa, lähetä heille kysely tai välitä tietoja rekrytointiprosessin etenemisestä.

Erinomainen työntekijäkokemus automaatiolla

Henkilöstöalan ammattilaiset ja menestyneimmät rekrytointiyritykset keskittyvät tekemään asioinnista mahdollisimman helppoa ja sujuvaa hakijoille. Pilvipohjainen viestintäratkaisumme auttaa automatisoimaan viestinnän nykyisen ja tulevien työntekijöiden kanssa. Ratkaisumme avulla huomaat kriittiset tilanteet, joissa työntekijä on vaarassa lähteä muualle.

on-time-cloud
on-time-charts-1

Pienemmät kustannukset ja vähemmän virheitä

Parhaat työnantajabrändit hyödyntävät teknologiaa ja automaatiota henkilöstöasiantuntijoiden apuna. Tarjoamme valmiita ratkaisuja, jotka ovat myös tarvittaessa räätälöitävissä. Automaatio säästää kustannuksia ja vähentää virheitä.

Käytä dataa supervoimana

Tekoälymme analysoi jatkuvasti viimeisintä miljoonaa yhteydenottoa tehdäkseen viestinnästä mahdollisimman sujuvaa niin sisällön kuin myös ajoituksen osalta eri kanavissa. Autamme luomaan huippuluokan työntekijäkokemuksen.

on-time-ai

Resource Center

Articles

4 Do's and Don'ts of using Automated Voice Technology for businesses

4 Do's and Don'ts of using Automated Voice Technology for businesses

Let's go through the 4 popular use-cases of automated voice technology and analyse its acceptable applications with some do's and don'ts.

Megatrends disrupting debt collection industry

Megatrends disrupting debt collection industry

Debt collection is facing an inevitable transformation of the entire industry but what is changing? Find out more.

6 Tips for launching a successful automated phone survey

6 Tips for launching a successful automated phone survey

Are you still conducting manual research calls and e-surveys? Check out the 6 steps for launching an automated phone survey and switch to m...

Resource Center

Case Stories

Sitra: On-Time surveys wellbeing of Riihimäki citizens

Sitra: On-Time surveys wellbeing of Riihimäki citizens

Sitra with support of On-time conducted surveys in Riihimäki to monitor and map the well-being and thoughts of city's residents using a ca...

IPF Digital: Outstanding ROI achieved with automated payment reminders

IPF Digital: Outstanding ROI achieved with automated payment reminders

IPF Digital achieved outstanding ROI with Ontime's multi-channel mobile friendly automated payment reminders calls.

Nooa Säästöpankii: Solves Crisis Communication using automated calling robots

Nooa Säästöpankii: Solves Crisis Communication using automated calling robots

Nooa Säästöpankki reacted to the COVID-19 situation with a successful calling campaign, using On-Time Mobile Communication Platform.

Tehokas viestintä henkilöstölle

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme saadaksesi lisää tietoa miten voisimme auttaa henkilöstöviestinnän automatisoinnissa. Hyvällä viestinnällä varmistat työntekijöiden tyytyväisyyden.

mobile_communication