Asiakkaidemme kokemuksia
Meillä on ollut etuoikeus auttaa useita omien toimialojensa johtavia yrityksiä ja organisaatioita tavoittamaan asiakkaitaan uusissa kanavissa entistä tehokkaammin.












Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö,
Head of Operations, IPF Digital

Tuuttis on LähiTapiolan nopein työntekijä
"On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti."
Jutta Joffell,
Head of Omni-channel Customer Interaction, LähiTapiola

Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
"Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä"
Josefina Saarinen,
PostNord Oy

Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti."
Janne Hintsala,
Marketing Manager, Nooa Säästöpankki

Ekoteko ja merkittävä summa säästettyä rahaa
“MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla.”
Ville Jokinen,
Jäsenhallintakoordinaattori, Suomen Partiolaiset

Maailmanluokan asiakaspalvelua
"Parasta B2B-asiakasapalvelua, mitä olen ikinä saanut."
Kim Strömman,
Dermoshop Oy

Kenties nopeammin kuin koskaan ennen
"On-Timen kyselytutkimus on toteutettu kenties teknisesti nopeammin kuin tilastotieteellisesti päteviä tutkimuksia, joihin eivät kuulu uutissaittien nettikyselyt, on näillä leveysasteilla koskaan tehty.."
Markku Huusko,
Journalist, Uusi Suomi
.webp)
PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
''Automaattipuhelut avaavat meille uusia mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kuluttajien aktivoinnin sähköisten laskutuskanavien valintaan. On-Timen ratkaisu täydentää PostNord Strålforsin palvelukokonaisuutta laajentaen entisestään yritysten mahdollisuuksia viestiä asiakkaidensa kanssa.''
Sami Niininen,
Head of Business Development, PostNord Stralfors

Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun
Porvoon Energia konvertoi 35% paperilaskujen vastaanottajista sähköiseen laskutukseen parantaen samalla asiakaskokemusta ja ympäristöystävä...

PostNord Strålfors: Parantaa asiakasviestintää Ontimen kanssa
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla ratkaisuilla

IPF Digital: Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla maksumuistutuksil...