Viestintä asiakkaiden kanssa

Pysy asiakaspalvelun aallonharjalla yksinkertaisella käyttäjäystävällisellä ratkaisulla, joka tehostaa viestintää hyödyntämällä samoja viestintäkanavia, joita asiakkaasikin käyttävät.

2022_On-time_illustrations_01-01
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Millaisia viestintätarpeita sinulla on?

2022_On-time_icons_01-15
 
Asiakaspalvelun automatisointi
2022_On-time_icons_01-02
 
Tietojen päivitykset
2022_On-time_icons_01-26
 
Terveydenhuollon viestintä
2022_On-time_icons_01-16
 
Sopimusten uusimiset
2022_On-time_icons_01-14
 
Yleinen viestintä
2022_On-time_icons_01-30
E-laskuun tai muuhun sähköiseen asiointiin vaihtaminen
On-Time-yritystarinakuva-1

Terveydenhuollon viestintä

Automatisoimalla toistuvia terveydenhuollon viestintäprosesseja hoitoalan ammattilaiset voivat keskittyä tärkeämpiin korkeamman lisäarvon työtehtäviin.

Sopimusten uusiminen

Pidä asiakkaistasi huolta automaattisilla, oikeaan aikaan lähetetyillä viesteillä muistuttaaksesi heitä päättyvistä sopimuksista ja välttääksesi asiakaspoistumaa.
renewal reminder ontime
switch to paperless campaigns on-time

Vaihda paperia kuluttavat palvelut sähköisiksi

Haluaisitko käyttää vähemmän paperia ja toimia ympäristöystävällisemmin? Toteuta tehokas monikanavainen kampanja, jolla saat asiakkaasi siirtymään sähköiseen laskutukseen tai muuhun sähköiseen asiointiin. Toimintasi muuttuu ekologisemmaksi ja saat merkittäviä kustannussäästöjä.

Hyödyt

2022_On-time_icons_01-03

Pysy kilpailukykyisenä

Asiakasviestinnän tulevaisuus on automaatiossa. Sijoita nykypäivän työkaluihin varmistaaksesi, että tiimisi ja yrityksesi pysyy kilpailukykyisenä jatkuvasti muuttuvalla alalla.

2022_On-time_icons_01-04

Sijoita kasvuun

Kustannustehokas ratkaisumme hoitaa asiakasviestinnän automaattisesti. Työntekijät voivat keskittyä korkeampaa lisäarvoa tuottaviin tehtäviin.

2022_On-time_icons_01-09

Käytä tietoa päätöksenteossa

Tekoälyä hyödyntävä viestintäalustamme sisältää työkalut viestinnän suunnittelemiseen, asiakkaiden ymmärtämiseen ja sujuvampiin viestintäprosesseihin, joka viime kädessä parantaa asiakaskokemusta ja kehittää asiakasuskollisuutta monin eri tavoin.

2022_On-time_icons_01-19

Vastausprosentti jopa 60 %

Varmista erinomainen sijoitetun pääoman tuotto (ROI) automatisoidulla viestinnällä. Ratkaisumme avulla varmistetaan nopea ja saumaton asiakasviestinnän suunnittelu ja toteutus.

Automaattinen asiakaspalvelu parantaa asiakaskokemusta

customer communication on-time-2

Asiakkaitamme

Resource Center

Case Stories

Sitra: On-Time surveys wellbeing of Riihimäki citizens

Sitra: On-Time surveys wellbeing of Riihimäki citizens

Sitra with support of On-time conducted surveys in Riihimäki to monitor and map the well-being and thoughts of city's residents using a ca...

IPF Digital: Outstanding ROI achieved with automated payment reminders

IPF Digital: Outstanding ROI achieved with automated payment reminders

IPF Digital achieved outstanding ROI with Ontime's multi-channel mobile friendly automated payment reminders calls.

Nooa Säästöpankii: Solves Crisis Communication using automated calling robots

Nooa Säästöpankii: Solves Crisis Communication using automated calling robots

Nooa Säästöpankki reacted to the COVID-19 situation with a successful calling campaign, using On-Time Mobile Communication Platform.

Resource Center

Articles

4 Do's and Don'ts of using Automated Voice Technology for businesses

4 Do's and Don'ts of using Automated Voice Technology for businesses

Let's go through the 4 popular use-cases of automated voice technology and analyse its acceptable applications with some do's and don'ts.

Megatrends disrupting debt collection industry

Megatrends disrupting debt collection industry

Debt collection is facing an inevitable transformation of the entire industry but what is changing? Find out more.

6 Tips for launching a successful automated phone survey

6 Tips for launching a successful automated phone survey

Are you still conducting manual research calls and e-surveys? Check out the 6 steps for launching an automated phone survey and switch to m...

Tutustu automatisoidun viestinnän mahdollisuuksiin

Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua ja viesti sujuvasti käyttämällä pilvipohjaisia digitaalisia ratkaisuja kuten vuorovaikutuksellisia puheluita ja tekstiviestejä.

Varaa etätapaaminen asiantuntijamme kanssa saadaksesi lisää tietoa.

mobile_communication