Viestintä asiakkaiden kanssa
Pysy asiakaspalvelun aallonharjalla yksinkertaisella käyttäjäystävällisellä ratkaisulla, joka tehostaa viestintää hyödyntämällä samoja viestintäkanavia, joita asiakkaasikin käyttävät.

Millaisia viestintätarpeita sinulla on?

Asiakaspalvelun automatisointi

Tietojen päivitykset

Yleinen viestintä
Automaattisten asiakaspuheluiden ja tekstiviestien edut

Pysy kilpailukykyisenä
Asiakasviestinnän tulevaisuus on automaatiossa. Sijoita nykypäivän työkaluihin varmistaaksesi, että tiimisi ja yrityksesi pysyy kilpailukykyisenä jatkuvasti muuttuvalla alalla.

Sijoita kasvuun
Kustannustehokas ratkaisumme hoitaa asiakasviestinnän automaattisesti. Työntekijät voivat keskittyä korkeampaa lisäarvoa tuottaviin tehtäviin.

Käytä tietoa päätöksenteossa
Tekoälyä hyödyntävä viestintäalustamme sisältää työkalut viestinnän suunnittelemiseen, asiakkaiden ymmärtämiseen ja sujuvampiin viestintäprosesseihin, joka viime kädessä parantaa asiakaskokemusta ja kehittää asiakasuskollisuutta monin eri tavoin.

Vastausprosentti jopa 60 %
Varmista erinomainen sijoitetun pääoman tuotto (ROI) automatisoidulla viestinnällä. Ratkaisumme avulla varmistetaan nopea ja saumaton asiakasviestinnän suunnittelu ja toteutus.
Automaattinen asiakaspalvelu parantaa asiakaskokemusta

Asiakkaitamme







Tuuttis on LähiTapiolan nopein työntekijä
''On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti.''
Jutta Joffell
LähiTapiola


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti.''
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
"Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä"
Josefina Saarinen
PostNord Oy


Paper Invoices to Electronic: 35% of Targeted Customers Wanted to Switch to E-Invoicing
Learn how On-Time's campaign helped Porvoo Energy shift 35% of customers to e-invoicing, enhancing customer experience and eco-friendliness...

Sitra: On-Time surveys wellbeing of Riihimäki citizens
Sitra with support of On-time conducted surveys in Riihimäki to monitor and map the well-being and thoughts of city's residents using a ca...

IPF Digital: Outstanding ROI achieved with automated payment reminders
IPF Digital achieved outstanding ROI with Ontime's multi-channel mobile friendly automated payment reminders calls.

Voice of the Customer: Benefits and Data Collection Methods
Discover the benefits of utilizing voice of the customer data and get a quick overview on how to collect the VOC data from your customers

Guide: Customer churn prevention with optimised payments collection
Know how to reduce customer churn with optimised payments collections supported by smart and automated payment reminder solutions.

5 signs you need to upgrade to an Automated Calling System
Are you experiencing these business challenges? We have simplified them as 5 signs to help you realise your need for an automated calling s...