Paperilaskut sähköiseksi: 35% tavoitetuista asiakkaista halusi vaihtaa e-laskuun
Porvoon Energia konvertoi 35% paperilaskujen vastaanottajista sähköiseen laskutukseen parantaen samalla asiakaskokemusta ja...
Tietopankki
Subscribe to our newsletter
Porvoon Energia konvertoi 35% paperilaskujen vastaanottajista sähköiseen laskutukseen parantaen samalla asiakaskokemusta ja...
Opi, kuinka Ontime teki onnistuneen yhteistyön PostNord Stralforsin kanssa tehostaakseen heidän viestintää nykyaikaisilla...
toukokuuta 18, 2022
IPF Digital saavutti erinomaisen sijoitetun pääoman tuoton Ontimen monikanavaisilla mobiiliystävällisillä automaattisilla...
toukokuuta 16, 2022
Nooa Säästöpankki hyödynsi puhelurobottiamme COVID-19-kriisiviestinnässä erinomaisin tuloksin. Lue lisää!
toukokuuta 09, 2022
Partiolaiset halusivat kannustaa jäseniään siirtymään paperilaskutuksesta sähköiseen laskutukseen. On-Timellä oli etuoikeus päästä...
huhtikuuta 10, 2022
Lue siitä, kuinka Ontime auttoi Tradenomitia (liiketoiminnan ja teknologian ammattilaiset) tarjoamaan jäsenilleen nykyaikaisen...
maaliskuuta 14, 2022
Kun tekoälyfirma AI4Value halusi käydä läpi laajan listan kontaktejaan, kiireisen toimitusjohtajan puolesta puhelut soitti...
helmikuuta 05, 2022
On-Time toteutti Riihimäelle yhdessä Sitran kanssa kyselyitä, joissa kaupunkilaisten vointia ja ajatuksia kartoitettiin...
toukokuuta 03, 2020