Tavoita, aktivoi ja osallista asiakkaasi

Virtaviivaista asiakasviestintää automatisoimalla suuryritystason liiketoimintaprosesseja, jotka perustuvat pilvipohjaisiin, koodittomiin, monikanavaisiin viestintäratkaisuihin.

Ontime Research Solutions Website Header-1
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Esittelyssä viestintäalustamme

2022_On-time_illustrations_01-01

Automatisoi mobiiliystävälliset viestintäkanavat tavoittavuuden parantamiseksi

2022_On-time_illustrations_01-02

Optimoi asiakkaiden sitoutuminen AI:lla älykästä päätöksentekoa varten 

2022_On-time_illustrations_01-03

Riskitön aktivointi GDPR:n ja yritysluokan tietoturvan mukaisesti

Meihin luottavat

2021_on-time_man-on-a-phone_1200px

Mitattavissa olevia tuloksia

Jokainen tavoitettu asiakas on arvokas

On-Time Mobile Communication Platform on jatkuvasti kehittyvä, hienostunut mutta helppokäyttöinen SaaS-ratkaisu monikanavaisella toiminnallisuudella.

Alusta, joka sallii 18 000 puhelua tai viestiä tunnissa ja yli 3 miljoonaa puhelua tai viestiä kuukaudessa, on lähes naurettavan tehokas. Sen lisäksi, että se ylittää ihmisten soittajasuhteen 2500:1, se on vähemmän altis virheille ja kestävämpi kuin ihminen.

Tulokset ovat monipuolisia ja parantunut asiakaskokemus ja mahdollisuus vapauttaa työvoimaa arvokkaampiin töihin.

Valtava määrä käyttötarkoituksia

2022_On-time_icons_01-04

Kyselyihin, gallupeihin ja tutkimuksiin

2022_On-time_icons_01-02

Henkilöstöhallinnon prosessien tehostamiseen

2022_On-time_icons_01-10

Rekrytointiin ja perehdyttämiseen

2022_On-time_icons_01-01

Tiedottamiseen ja viestintään

2022_On-time_icons_01-06

Maksumuistutuksiin ja perintätoimenpiteisiin

2022_On-time_icons_01-12

Sopimusten uusimiseen ja asiakaskadon ehkäisyyn

2022_On-time_icons_01-14

Asiakassuhteiden ylläpitoon

2022_On-time_icons_01-08

Ajanvarauksiin ja resursointiin

Tietopankki

Artikkelit

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu

Hyvän ja pahan taistelu

Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Robotit, automaatiot ja tulevaisuus – miten käy työpaikkojen?

Automaation lisääntyminen eri aloilla muuttaa työelämää ja tuo tullessaan positiivista muutosta. Puhelurobotiikka on osa tuota yhtälöä.

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Esittelemme sinulle henkilökohtaisesti monikanavaisen viestinnän mahdollisuudet ja edut, jotta voit saavuttaa liiketoimintatavoitteesi On-Time Mobile Communication Platformin avulla.

mobile_communication