Esittelyssä viestintäalustamme

Automatisoi mobiiliystävälliset viestintäkanavat tavoittavuuden parantamiseksi

Optimoi asiakkaiden sitoutuminen AI:lla älykästä päätöksentekoa varten

Riskitön aktivointi GDPR:n ja yritysluokan tietoturvan mukaisesti
Meihin luottavat










Mitattavissa olevia tuloksia
Jokainen tavoitettu asiakas on arvokas
On-Time Mobile Communication Platform on jatkuvasti kehittyvä, hienostunut mutta helppokäyttöinen SaaS-ratkaisu monikanavaisella toiminnallisuudella.
Alusta, joka sallii 18 000 puhelua tai viestiä tunnissa ja yli 3 miljoonaa puhelua tai viestiä kuukaudessa, on lähes naurettavan tehokas. Sen lisäksi, että se ylittää ihmisten soittajasuhteen 2500:1, se on vähemmän altis virheille ja kestävämpi kuin ihminen.
Tulokset ovat monipuolisia ja parantunut asiakaskokemus ja mahdollisuus vapauttaa työvoimaa arvokkaampiin töihin.

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
IPF Digital


Tuuttis on LähiTapiolan nopein
"On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti."
Jutta Joffell
LähiTapiola


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
“Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä.”
Josefina Saarinen
PostNord


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Sen avulla saimme parhaat toimintatavat muun muassa lyhennysvapaiden hakuun ripeästi asiakkaidemme tietoon."
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Ekoteko ja merkittävä summa säästettyä rahaa
"MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla."
Ville Jokinen,
Suomen Partiolaiset
Valtava määrä käyttötarkoituksia

Kyselyihin, gallupeihin ja tutkimuksiin

Henkilöstöhallinnon prosessien tehostamiseen

Rekrytointiin ja perehdyttämiseen

Tiedottamiseen ja viestintään

Maksumuistutuksiin ja perintätoimenpiteisiin

Sopimusten uusimiseen ja asiakaskadon ehkäisyyn

Asiakassuhteiden ylläpitoon

Ajanvarauksiin ja resursointiin

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?
Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu
Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.