Tavoita, aktivoi ja osallista asiakkaasi

Tarjoamme enterprise-tason tietoturvallista viestinnän automaatioratkaisua, jolla tavoitat, aktivoit ja osallistat asiakkaitasi.

Pilvipohjainen monikanavainen viestintäalustamme on erittäin kustannustehokas ja helppo ottaa käyttöön.

Tutustu ratkaisuumme tarkemmin

 

On-Time Dashboard
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Esittelyssä viestintäalustamme

2022_On-time_illustrations_01-01

Tavoita, aktivoi ja osallista asiakkaasi monikanavaisesti

2022_On-time_illustrations_01-02

Anna tekoälymme auttaa sinua päättämään milloin, miten ja missä kanavassa kannattaa viestiä

2022_On-time_illustrations_01-03

Erittäin korkean tason tietoturva ja täysi GDPR yhteensopivuus

Meihin luottavat

2021_on-time_man-on-a-phone_1200px

Mitattavissa olevia tuloksia

Jokainen tavoitettu asiakas on arvokas

On-Timen viestintäalusta on jatkuvasti kehittyvä, monipuolinen ja helppokäyttöinen SaaS-ratkaisu, joka toimii monikanavaisesti – tarkemmin sanottuna digitaalisen omnichannel-ajatuksen – periaatteella.

Selkeän vision, vuosien kehitystyön ja yli viidenkymmenen eri käyttökohteen testaamisen myötä alustasta on kasvanut lyömätön työkalu kestävien ja kukoistavien asiakassuhteiden rakentamiseksi, asiakkuuden kaikissa eri vaiheissa.

Alustan suorituskyky on vertaansa vailla: pelkästään alustaan rakennettu puheluautomaatio pystyy soittamaan 5 puhelua sekunnissa, 300 puhelua minuutissa, 18 000 puhelua tunnissa ja yli kolme miljoonaa puhelua kuukaudessa. Puhelurobotti päihittää ihmisen soittotehokkuudessa yli 2 500-kertaisesti, minkä ansiosta henkilökuntaa voi vapauttaa tärkeämpiin ja enemmän lisäarvoa tuottaviin työtehtäviin.

Kun puheluiden lisäksi käytössä on muutkin mobiililaiteystävälliset kanavat niin uskomme, että ratkaisumme voisi hyödyttää teitäkin.

Valtava määrä käyttötarkoituksia

2022_On-time_icons_01-04

Kyselyihin, gallupeihin ja tutkimuksiin

2022_On-time_icons_01-02

Henkilöstöhallinnon prosessien tehostamiseen

2022_On-time_icons_01-10

Rekrytointiin ja perehdyttämiseen

2022_On-time_icons_01-01

Tiedottamiseen ja viestintään

2022_On-time_icons_01-06

Maksumuistutuksiin ja perintätoimenpiteisiin

2022_On-time_icons_01-12

Sopimusten uusimiseen ja asiakaskadon ehkäisyyn

2022_On-time_icons_01-14

Asiakassuhteiden ylläpitoon

2022_On-time_icons_01-08

Ajanvarauksiin ja resursointiin

Tietopankki

Artikkelit

PostNord Strålfors Oy ja automaattipuheluita tarjoava On-Time Research Solutions Oy yhteistyöhön

PostNord Strålfors Oy ja automaattipuheluita tarjoava On-Time Research Solutions Oy yhteistyöhön

Yritykset panostavat yhä enemmän sähköisiin ja ympäristöystävällisiin viestintäratkaisuihin.

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Vielä yksi kysymys: oliko tämä puhelu sinusta hyödyllinen?

Tärkeimmät laadulliset mittarimme ovat puheluiden drop off -prosentin minimointi ja kuinka moni vastanneista kokee puhelun hyödylliseksi.

Hyvän ja pahan taistelu

Hyvän ja pahan taistelu

Hämähäkkimiehen setä antoi supersankarille monia ohjeita. Tärkein ohjenuora oli: suuri voima tuo mukanaan suuren vastuun.

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Tutustu monipuoliseen mobiiliviestintäalustaamme etäesittelyn avulla. Kerromme sinulle henkilökohtaisesti viestintäalustamme toiminnasta sekä mahdollisuuksia, joita se tarjoaa eri käyttötarkoituksiin.

Valitse oheisesta kalenterista itsellesi sopiva aika etäesittelylle.

Kuulemisiin!

mobile_communication

Tietopankki

Oppaat

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Opas: Minimoi asiakaspoistuma maksumuistutusprosessissa

Tämä maksuton opas avaa käytännön esimerkkien avulla kuinka monikanavaisella maksumuistuttamisella voit pienentää churnia eli asiakaspoistu...

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Opas: Kannusta asiakkaitasi paperilaskuista sähköiseen laskutukseen

Tämä opas kertoo 10 konkreettista vinkkiä, joilla kannustat asiakkaitasi siirtymään paperilaskuista sähköiseen laskutukseen.

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Opas: 10 vinkkiä paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi

Tässä oppaassa esittelemme 10 käytännön keinoa paremman työntekijäkokemuksen rakentamiseksi.