Tavoita, aktivoi ja osallista - missä vain, milloin vain

 

Saavuta liiketoimintatavoitteesi Pohjoismaiden johtavan automatisoidun viestintäalustan avulla.
Ontime Research Solutions Website Header
2022_On-time_hero-arrow-icon_01-01-01

Esittelyssä viestintäalustamme

2022_On-time_illustrations_01-01 (1)

Automatisoi viestintä tavoittaaksesi asiakkaasi tehokkaammin

2022_On-time_illustrations_01-02 (1)

Optimoi asiakkaiden sitoutuminen tekoälyllä fiksua päätöksentekoa varten

2022_On-time_illustrations_01-03 (1)

Ota GDPR ja yritysluokan tietoturvavaatimuksia tukeva järjestelmä helposti käyttöösi

Meihin luottavat

2021_on-time_man-on-a-phone_1200px (1)

Mitattavat tulokset

Jokainen asiakas on arvokas

On-Timen viestintäalusta on jatkuvasti kehittyvä, yksinkertainen ja helppokäyttöinen SaaS-ratkaisu, joka toimii useassa eri kanavassa.

On-Timen viestintäalusta pystyy välittämään 18 000 automaattista puhelua tai viestiä tunnissa ja yli 3 miljoonaa puhelua tai viestiä kuukaudessa. Viestintäalustamme on yli 2500 kertaa tehokkaampi kuin ihminen ja se ei tee inhimillisiä virheitä.

Viestintäalustamme avulla saavutat monenlaisia tuloksia ja parannat asiakaskokemusta ja samalla vapautat työntekijöitäsi arvokkaampiin ja tärkeämpiin tehtäviin.

Valtava määrä käyttötarkoituksia

2022_On-time_icons_01-04

Kyselyt, gallupit ja tutkimukset

2022_On-time_icons_01-02

Henkilöstöhallinnon prosessien tehostaminen

2022_On-time_icons_01-01

 

Tiedottaminen ja viestintä

2022_On-time_icons_01-06

Maksumuistutukset ja perintätoimenpiteet

2022_On-time_icons_01-14

 

Asiakassuhteiden ylläpito

2022_On-time_icons_01-12

Sopimusten uusiminen ja asiakaskadon ehkäisy

Tietopankki

Artikkelit

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään

Oletko kokenut näitä liiketoiminnan haasteita? Tässä 5 merkkiä joiden avulla tunnistat tarvitsetko automatisoitua puhelujärjestelmää

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?

Tämä artikkeli kertoo sinulle kuinka tunnistat automaattipuheluiden parhaat käyttökohteet, ymmärtäen miten ne voivat vauhdittaa kasvua.

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille

4 hyvää ja huonoa käyttökohdetta automaattipuheluille

Tässä kirjoituksessa esittelemme neljä suosittua käyttökohdetta automaattipuheluille ja mikä on hyväksyttävä käyttökohde ja mikä ei

Haluatko kuulla lisää?

Varaa ilmainen 15 minuutin etäesittely

Esittelemme sinulle henkilökohtaisesti monikanavaisen viestinnän mahdollisuudet ja edut, jotta voit saavuttaa liiketoimintatavoitteesi On-Time Mobile Communication Platformin avulla.

mobile_communication