Esittelyssä viestintäalustamme
.webp)
Automatisoi viestintä tavoittaaksesi asiakkaasi tehokkaammin
.webp)
Optimoi asiakkaiden sitoutuminen tekoälyllä fiksua päätöksentekoa varten
.webp)
Ota GDPR ja yritysluokan tietoturvavaatimuksia tukeva järjestelmä helposti käyttöösi
Meihin luottavat









.webp)
Mitattavat tulokset
Jokainen asiakas on arvokas
On-Timen viestintäalusta on jatkuvasti kehittyvä, yksinkertainen ja helppokäyttöinen SaaS-ratkaisu, joka toimii useassa eri kanavassa.
On-Timen viestintäalusta pystyy välittämään 18 000 automaattista puhelua tai viestiä tunnissa ja yli 3 miljoonaa puhelua tai viestiä kuukaudessa. Viestintäalustamme on yli 2500 kertaa tehokkaampi kuin ihminen ja se ei tee inhimillisiä virheitä.
Viestintäalustamme avulla saavutat monenlaisia tuloksia ja parannat asiakaskokemusta ja samalla vapautat työntekijöitäsi arvokkaampiin ja tärkeämpiin tehtäviin.

Saavutimme erinomaisen ROI:n automaattisilla maksumuistutuksilla
"On-Time ylitti kaikki odotuksemme. Positiivinen asiakaskokemus oli toki erittäin positiivinen asia, mutta mikä pääsi todella yllättämään oli investoinnille saavutettu, yli 21x ROI. On-Time on luottokumppanimme maksumuistutusten automatisoinnissa."
Joel Lepistö
IPF Digital


Tuuttis on LähiTapiolan nopein työntekijä
"On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti."
Jutta Joffell
LähiTapiola


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa
“Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä.”
Josefina Saarinen
PostNord


Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia
"Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti."
Janne Hintsala
Nooa Säästöpankki


Ekoteko ja merkittävä summa säästettyä rahaa
"MobilePay ja On-Time auttoivat meitä toimimaan partion perusarvojen mukaisesti, ja säästämme nyt huomattavia summia jäsenmaksujen keräämisessä. En voisi olla kampanjaan tyytyväisempi, se onnistui aivan joka tasolla."
Ville Jokinen,
Suomen Partiolaiset
Valtava määrä käyttötarkoituksia

Kyselyt, gallupit ja tutkimukset

Henkilöstöhallinnon prosessien tehostaminen

Tiedottaminen ja viestintä

Maksumuistutukset ja perintätoimenpiteet

Asiakassuhteiden ylläpito

Sopimusten uusiminen ja asiakaskadon ehkäisy

5 merkkiä miksi on aika päivittää automatisoituun puhelujärjestelmään
Oletko kokenut näitä liiketoiminnan haasteita? Tässä 5 merkkiä joiden avulla tunnistat tarvitsetko automatisoitua puhelujärjestelmää

Mitä hyötyä automaattipuheluista on yrityksille?
Tämä artikkeli kertoo sinulle kuinka tunnistat automaattipuheluiden parhaat käyttökohteet, ymmärtäen miten ne voivat vauhdittaa kasvua.